|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Tid du heller ville / kunne / burde bruke på partner, hus, barn og venner? Begrenser du tiden foran data'n slik at den ikke går "utover" noe(n), eller er du lettere avhengig og kaster deg foran PC-en hvert ledige øyeblikk?
![]() |
#2 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Jeg trenger tid i mitt eget hode, så jeg tror pc-tiden hadde blitt byttet ut med andre sysler av samme type. Bok, TV, blad ol. Eventuelt hadde jeg låst meg inn på do og blitt der en halvtime.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?
|
![]() |
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Absolutt. Og jeg trenger absolutt "eget hode"-tid jeg også, men jeg ville klart meg med mindre hvis jeg ikke hadde brukt så mye tid på forum.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det Padda sa.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Det går ut over lesetida mi. Jeg leser mindre bøker når jeg sørfer mye. Ellers ville jeg nok sittet med nesen i ei bok. |
![]() |
![]() |
#8 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Kanskje litt. Jeg hadde fått lest flere bøker hvis jeg ikke hadde surfet i det hele tatt. Men jeg ser nesten ikke på TV lenger og jeg ser på det som mer verdifullt å være ute i forumverdenen enn å sitte passivt foran TV'en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Når jeg tenker meg om, stjeler forumbruken husarbeidstid også. Man må da prioritere. |
![]() |
![]() |
#13 |
Gal kattedame
|
Passer visst perfekt på meg også den der.
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Husarbeid? |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Akkurat nå burde jeg heller brette berget av klær som ligger bak meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Etylbarbital
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Hvis man kan kalle det stjeling så stjeler det hovedsakelig tid fra lesing av blader (sånn sett sparer jeg penger og det kan neppe kalles stjeling
![]() |
#17 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Nei, i grunnen ikke. Jeg trenger "eget-hode-tid", og har ikke noe annet jeg heller ville gjort. (Vi har ikke TV, jeg liker ikke å hekle foreks. Og jeg får uansett lest bøker.)
![]() |
#18 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Det går stort sett utover TV-tid, og det er helt greit.
![]() |
#20 |
Passiv
|
Signere. |
![]() |
![]() |
Emneord |
nobelprisen som glapp |
|
|