|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
© All rights reserved
|
![]() Når vi først er inne på dette med barnebursdagerHvem ber dere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdagerVi har første barnebursdag i morgen for den unge mannen som akkurat har blitt 3 år. Vi har invitert 2005-barna i gaten (totalt 6 barn inkl. min - kun 1 barn kan ikke komme).
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdagerMed lillegutt har vi tidligere invitert venner m/barn vi treffer ofte og naboene. I år inviterte vi de barna han leker mest med i barnehagen - 6 stykker, i tillegg til de andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdagerVi har invitert de barna (bare guttene) som er like gamle som ham på avdelingen, samt noen av våre venners barn (de som han kjenner godt).
![]() |
#5 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdagerVi har gjort litt forskjellig i barnehagen. Vi har selvfølgelig invitert dem som barnet har vært i bursdag hos, så har vi tatt med dem som barnet selv ønsket seg og hvis vi så at det ble alle unntaken en eller to fra ett årskull, så tok vi med dem også.
![]() |
#6 |
Står på egne ben
![]() Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdagerVi har gjort litt forskjell på barnebursdager. Jeg ser det ann fra år til år. Største har hatt bare jentene i samme årskull + ei jente fra årskullet under pga. at hun er eneste jenta der på avdelingen hennes. Med mellomste tulla inviterte vi alle jentene på avdelingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdagerI barnehagen har vi invitert alle fra samme årskull (ca 9 barn). Skolejenten har nettopp hatt fødselsdag og da inviterte vi alle fra klassen, fire fra parallelleklassen og tre fra klassen over + to barnehagevennninner. Jeg var litt skeptisk til bare fire fra parallellklassen, hun ville selv helst hatt hele, men det ble litt for mange for meg (vi inviterte allerede 28 barn) og vi kom frem til at fire var en så liten del av den andre klassen at det fikk gå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdagersist inviterte vi alle 2003 ungene i barnehagen,10 stykk
![]() |
#9 |
Come what may...
|
![]() Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdagerDem barna har lyst å invitere.
![]() |
#10 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdager3-åringen: Jeg snakket med bhg ang hvem hun lekte mest med, og inviterte dem. Spurte også henne sjøl da.
![]() |
#11 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdagerDe under skolealder ber kun de barna de leker mye med, vi har begrenset ganske hardt fra barnehagen. I tillegg har vi bedt fettere/kusiner på samme alder samt nabobarn som de leker mye med og en og annen av venners barn. Pleier å være rundt 10 stk totalt. Jeg ber ikke nødvendigvis alle som har bedt dem, det hadde bare ikke gått.
![]() |
#12 |
By the Sea
|
![]() Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdagerSist ba vi alle 5-åringene på avdelingen.
![]() |
#13 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdager
Skulle absolutt ikke være lov at foreldre lar ett barn bli ekskludert på den måten. Blir ikke noe bedre adferd av å bli utestengt hvertfall. Kjenner at hjertet mitt gråter for dette barnet og kan bare tenke meg hvordan han (og hans foreldre) har det når slike situsjoner oppstår. :leiseg:
![]() |
#14 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdager
Horribelt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdagerNår Lille ble 3 i høst, var det venners barn og nabobarn som ble invitert, i tillegg til bestevenninnen hennes i bhg. Til høsten blir det nok muligens litt flere barn fra bhg.
![]() |
#16 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdagerVi har pleid å ha ett selskap med flere i familien og ett barneselskap. Til mellomste sitt barneselskap så har vi invitert jentene på gruppen hennes i barnehagen samt venners barn, og eldste har invitert alle guttene i klassen + ett par andre kompiser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdagerNå har vi hatt bare en barnebursdag i bursdagskarrieren, og det var Storebror sin femårsdag. Jeg spurte hvem han ville be i fødselsdagen sin, han svarte Mx3 - som er de tre beste vennene han har. Jeg hintet frampå om et par andre venner han leker endel med i barnehagen, men han var fast bestemt på at det var Mx3 han ville ha i bursdagen sin.
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 15-03-08 kl 00:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
flisespikker
|
![]() Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdagerTil fireårsdagen inviterte vi hele barnehagen, og hadde festen i barnehagelokalet - det var det vanligste i den barnehagen, og veldig hyggelig.
![]() |
#19 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdagerI fjor hadde jeg en stor runde. Det ble vel mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdagerMens ungene har vært små (inntil fire år eller deromkring), har vi invitert de nærmeste vennene fra barnehagen. Fem- og seks-årsdagene har vært større kalaser med alle fra samme årskull i barnehagen pluss et par fra året over og under som de har lekt mye med. Jeg har ikke fått til å be bare guttene eller bare jentene, siden både sønnen og datteren min lekte like mye med begge kjønn i barnehagen. I femårsdagen til gutten min nå i januar, var det 17 unger fra 3-7 år her hos oss. Helt herlig, men fullstendig galskap. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|