Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ticket 2 Heaven

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-08, 01:06   #1
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Smil

Ticket 2 Heaven

Et sp.mål før jeg legger meg, så kan jeg gå inn her i morgen (eller i dag får jeg vel si...) når jeg kommer hjem fra jobb og lese mange gode, opplysende svar!!
Fant T2H- dresser på tilbud på http:// www.aktive barn.no i går. Har lest noen kommentarer på disse dressene her på forumet, men jeg vil gjerne vite mer!!
ER det gode dresser????
Har fram til nå hatt Reima Tec og en Gullik-dress. Reima er veldig dårlig på slitasje synes jeg. Vi har snø hele vintersesongen, men dressene blir slitt likevel.

Gammel 27-02-08, 01:10   #2
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ticket 2 Heaven

Ticket to heaven er veldig bra, det var ikke antydning til slitasje på vesla sin dress etter vinteren i fjor.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 01:14   #3
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Eneste dressene jeg virkelig har vært fornøyd med etter snart 9 års prøving og feiling av andre type dresser.

Gammel 27-02-08, 01:24   #4
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Eneste dressene jeg virkelig har vært fornøyd med etter snart 9 års prøving og feiling av andre type dresser.

Oppløftende informasjon!!! Takker!
Er de varme da? Minstesnuppa er en frysepinn med astma...

Gammel 27-02-08, 08:15   #5
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Oppløftende informasjon!!! Takker!
Er de varme da? Minstesnuppa er en frysepinn med astma...

Ja de er varme, det er også lett å ha mer klær på barna pga. baggyformen på dressen viss det er behov for det.

Gammel 27-02-08, 08:21   #6
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Vi er i prøvefasen når det gjelder Ticket. Er fornøyd med varmeegenskapene, slitasje er litt tidlig å si da den bare har vært i bruk noen uker. Skulle bare ønske det fantes mørkere farger på dressene, for det vises veldig godt når dressen er i bruk.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 22:24   #7
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Lillemann har brukt reima tec sin baby dress i vinter, den med polstring i rompa. Vi har også en T2H dress i str. 86, fjorårets modell. Den har vi brukt minimalt i vinter for akkurat nå har reima dressen vært den som har fungert klart best til hans bruk
Men for neste år har vi planer om å bruke T2H. Spørsmålet er bare om den kommer til å bli altfor stor :O Har nemlig en kusine som bor i København som har kjøpt årets modell til 450 NOK, men den er i str. 98. Vi får den til påske så da får vi se..da får vi også parkdress for bruk til våren. Gleder meg

Noen som vet hvordan parkdressene er?

Gammel 27-02-08, 22:56   #8
Left
Passiv

Standard

Vi har hatt parkdressen til T2H, og skal nok ha det i år også. Den er kjempefin, og like slitesterk som vinterdressen. Glatt inni i stedet for fleecefor i den.

Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 01:15   #9
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.

Har nemlig en kusine som bor i København som har kjøpt årets modell til 450 NOK, men den er i str. 98. Vi får den til påske så da får vi se..da får vi også parkdress for bruk til våren. Gleder meg

Noen som vet hvordan parkdressene er?

ILY- slik må du informere om!!! Så billig dress ønsker jeg meg oxo!!!

Gammel 28-02-08, 01:46   #10
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

ILY- slik må du informere om!!! Så billig dress ønsker jeg meg oxo!!!

Ja jeg lover lover lover Skal huske det til neste gang Er det noe du ønsker som de har i Danmark og som er billig som UGO kan ta med? Hun kommer onsdag før Skjærtorsdag tror jeg

Gammel 28-02-08, 02:20   #11
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.

Ja jeg lover lover lover Skal huske det til neste gang Er det noe du ønsker som de har i Danmark og som er billig som UGO kan ta med? Hun kommer onsdag før Skjærtorsdag tror jeg

Ja- T2H dresser, kanskje... Lurer på om jeg har bestilt for store dresser... Jeg fant de på tilbud- dobbelt pris av hva kusina di har betalt i Danmark!!!
Snakkes. Må legge meg nå- har ei som har feber og spyr. (A)
God natt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:56.