Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Musikk til arbeidet

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-08, 13:52   #1
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Musikk til arbeidet

Jeg liker musikk på øret når jeg er i aktivitet, men mp3 spilleren min er full av litt daffe låter.
Hva slags låt anbefaler du til trening, gårturer, husvasking etc. ? Gjerne en up-tempo låt.

Gammel 17-01-08, 14:31   #2
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Musikk til arbeidet.

På trening (i de to siste månedene) varmer jeg opp med Bob Marley- låter; Stir it up, Jammin, Three little birds, og One Love.
Deretter hører jeg på Pressure Drop (Jimmy Cliff ), og Ode to The LRC ( Band of Horses).
Når tempoet skal økes "spoler" jeg frem til Could you be loved (B. Marley), og Conga (Gloria Estefan & The Miami Soundmachines). Deretter kommer Holiday (Greenday), Snow ( RHCP), Beat it (Michael Jackson), What you`re waiting for (G. Stefani), og Objection (Shakira).

Når det er tid for å gire ned igjen, så hører jeg på Mercy Seat (Nick Cave), You dont know what its like og Icky Thump (White Stripes), Country Girl (Primal Scream), Unforgiven (Metallica), og litt roligere låter.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 16:47   #3
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Musikk til arbeidet

All gammel ACDC, WASP, Jokke og Valentinerne, Whitesnake, Twisted Sisters, Kiss, Maiden, gjerne ispedd slegere som "Been around the world" med Lisa Stanfield(?) "poisen" med Alice Cooper, altså sanger som en kan godt og kan gaule og synge av full hals til.

(gjerne sette en klokke på ringing, så ikke f.eks mannen kommer hjem midt i en høy og sprakende tone!)

Gammel 17-01-08, 22:22   #4
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

All gammel ACDC, WASP, Jokke og Valentinerne, Whitesnake, Twisted Sisters, Kiss, Maiden, gjerne ispedd slegere som "Been around the world" med Lisa Stanfield(?) "poisen" med Alice Cooper, altså sanger som en kan godt og kan gaule og synge av full hals til.

(gjerne sette en klokke på ringing, så ikke f.eks mannen kommer hjem midt i en høy og sprakende tone!)

Jeg tar gjerne den cd-en, ja...

(Må altså bare flisespikke litt og fortelle at det heter Twisted Sister uten S bak, og at Cooper-låta heter Poison... )

Gammel 17-01-08, 23:04   #5
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker Talking Heads til sånt.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 09:06   #6
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I like.

Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 21:26   #7
Unagi
Total awareness

Unagi sin avatar

Hvor: Bergen
Unagi er litt kul
Standard

Slenger meg på denne og legger til Metallica og Sabbath.

Gammel 21-01-08, 22:43   #8
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Og en ting til: Sett på Josh Winks "Higher State of Conciousness", så kan jeg garantere at gulvvasken går unna!

Gammel 17-01-08, 20:44   #9
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Skal jeg brenne en cd til deg? Med Timbuktu og noe dansk hip hop/ reggaeton jeg har oppdaget i det siste? Kan slenge på noe latinamerikansk reggae/hip hop også.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 21:10   #10
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Skal jeg brenne en cd til deg? Med Timbuktu og noe dansk hip hop/ reggaeton jeg har oppdaget i det siste? Kan slenge på noe latinamerikansk reggae/hip hop også.

Jaaa, takk ! Så snill du er

Gammel 17-01-08, 21:20   #11
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

*lager spilleliste* Går det med mp3-filer? Spiller du musikk på dataen/kobler mp3-spillern til stereoen?

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 10:09   #12
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ahh.. Jeg har vidunderlig musikk-smak!! :føler meg spikket, men er helt ok!!:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.