|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
superbruker
|
![]() Kino - hva anbefaler dere?Jeg og mannen fikk en kjempefin julegave av min snille lillebror og samboer. 2 kinobilletter og barnepass til alle tre ungene. Det er svært sjelden at vi har muligheten til å komme oss ut alene. Hva skal vi se? Jeg tenkte vi skulle spise ute også. Ikke fisk, han spiser ikke noe som kommer fra havet.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kino-hva anbefaler dere?Vet ikke hvor du bor så det blir vanskelig å anbefale spisested, men Atonement/Om forlatelse er min kinoanbefaling. Kos dere !
![]() |
#3 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Kino-hva anbefaler dere?Hvor bor du? Jeg anbefaler I am legend. Eneste kinofilmen jeg har sett på evigheter, men jeg synes den var bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kino - hva anbefaler dere?Så flott gave!
![]() |
#5 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Kino - hva anbefaler dere?Across the universe er en flott film om dere liker Beatles. (Hvis den går fremdeles.)
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
kross
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kino - hva anbefaler dere?Åja - jeg var og så "Across the Universe" i går, og den var virkelig flott!
![]() |
#8 |
Total awareness
Hvor: Bergen
![]() |
![]() Sv: Kino - hva anbefaler dere?Var og såg Golden Compass, og likte den veldig godt.
![]() |
|
|