Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Kino - hva anbefaler dere?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-08, 22:45   #1
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Kino - hva anbefaler dere?

Jeg og mannen fikk en kjempefin julegave av min snille lillebror og samboer. 2 kinobilletter og barnepass til alle tre ungene. Det er svært sjelden at vi har muligheten til å komme oss ut alene. Hva skal vi se? Jeg tenkte vi skulle spise ute også. Ikke fisk, han spiser ikke noe som kommer fra havet. Hvor skal vi gå? Det er lenge siden vi var ute. :gleder meg:

Gammel 17-01-08, 12:43   #2
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kino-hva anbefaler dere?

Vet ikke hvor du bor så det blir vanskelig å anbefale spisested, men Atonement/Om forlatelse er min kinoanbefaling. Kos dere !

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 20:18   #3
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kino-hva anbefaler dere?

Hvor bor du? Jeg anbefaler I am legend. Eneste kinofilmen jeg har sett på evigheter, men jeg synes den var bra.
Vanskelig å anbefale restaurant når jeg ikke vet hvor du bor, men på majorstuen er det en kjempefin restaurant som heter noodie eller noe lignende. Asiatisk mat til en bra pris. Bør bestille bord isåfall.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 20:32   #4
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kino - hva anbefaler dere?

Så flott gave!

Vi spekulerer litt på det samme for tiden, og er veldig nysgjerrig på Kautokeinoopprøret.

Gammel 17-01-08, 20:33   #5
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Across the universe er en flott film om dere liker Beatles. (Hvis den går fremdeles.)

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 16:56   #6
kris
kross

kris sin avatar

Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åja - jeg var og så "Across the Universe" i går, og den var virkelig flott!

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 16:57   #7
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Takk for tips. Vi bor utenfor Oslo.

Gammel 21-01-08, 21:27   #8
Unagi
Total awareness

Unagi sin avatar

Hvor: Bergen
Unagi er litt kul
Standard

Var og såg Golden Compass, og likte den veldig godt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:01.