|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Ja, jeg mener å ha sett en liknende tråd om dette for ikke lenge siden, men klarer ikke å finne den nå.
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Ingen?
|
|
|
#3 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Det var ikke salg når jeg var der forrige uke, men jeg spurte ikke om det kom til å komme elns. heller.
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Takk for svar. Regnet egentlig med det, siden det ikke var på nettsiden. Ofte har ikke slike butikker vintersalg før vintersesongen er over.
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Hehe, du kan så si Desembermamma!
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Nøstebarn har aldri salg på nettbutikken. Men en gang i året har dei utsalg i butikken. Det blir aldri annonsert. Går på munn til munn metoden slik eg har forstått det. |
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Og det er aldri i januar slik eg har forstått men på våren en gang |
|
|
|
#9 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Så bra tiril!
|
|
|
#10 |
|
Live and let live
|
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Noen må sende meg en beskjed når det skjer altså! :melder meg på meldeliste-pakt-greie: (
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Eg skal informere når eg veit meir,om eg får snusen i det då vel å merke |
|
|
|
#12 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Skriver meg opp på "munn-til-munn-lista."
|
|
|
#13 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?*også på munn-til-munn-lista* evnt. *skrik det ut på FP-lista*
|
|
|
#14 |
|
Weeeee
|
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Supert! Da kan vi ha det som avtale at den første som oppdager salg der "skriker" ut her inne .... og så holder vi liv i tråden slik at flest mulig får en mulighet til å få det med seg *smarte*
|
|
|
#15 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Jeps, det er lurt!
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 15-01-08 kl 17:21. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Er det ikke bare å ta en tlf til butikken, da?
|
|
|
#17 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2008
![]() |
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?I fjor ble salget anonsert i avisa |
|
|
|
![]() |
|
|