|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Opp og ned
|
![]() Forventer du litt ekstra på din bursdag?På din dag, den eneste dagen i året som er den dagen du ble født. Hvordan feires den? Får du presanger, mange telefoner?
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?Har nettopp hatt bursdag jeg.
![]() |
#3 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?Bursdagen mini blir ikke feiret noe særlig.. Bare mamma som synes det er viktig at hun treffer meg akkurat den dagen, og har med kake og en liten ting.
![]() |
#4 |
både her og der
|
![]() Sv: Forventer du litt ekstra på din bursdag?Gratulerer med dagen, Bokorm!
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?I år tror jeg kun jeg fikk gave av sambo, er ikke så frlig å ikke få gaver. Men er koselig å bli husket på enten å få en sms eller telefon å det får jeg av enkelte å det er koselig. Jeg blir ikke sur om folk glemmer det heller, glemmer andres jeg å men kommer jeg på det så sender jeg en sms om jeg kan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?Det er alltid et vell av telefoner og smser. Får noen få presanger fra min aller nærmeste familie. Vi feirer aldri noe, utover en god middag om det er i helgen.
![]() |
#7 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?Jeg bruker å ha familieselskap; ungene, foreldrene mine, broren min med familie hvis de tilfeldigvis er i byen (bor 10 mil unna). Det er sjeldent jeg har mer festligheter, men jeg hadde noen venninner her da jeg fylte 35. Blir 40 om vel tre år; vet ikke om jeg kommer til å gjøre noe da. Det blir ikke noe store greier i så fall.
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?Jeg er som en stor unge... Jeg elsker bursdag og benytter en hver anledning til å fortelle at dette er min dag.
![]() |
#9 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?Jeg er født på feil årstid har jeg forstått oppigjennom. Fikk alltid beskjed om at jeg skulle få gave senere pga. julen nettopp hadde vært og alle var blakke. De presangene så jeg aldri til.
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?Jeg feirer vanligvis fødselsdagen i ro og stillhet, sammen med Mannen og ungene. I fjor var et unntak, da hadde Mannen ordnet til et gigantisk selskap til 40-årsdagen min. |
![]() |
![]() |
#11 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?
![]() |
#12 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?Jeg har bursdag i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Forventer du litt ekstra på din bursdag?Forstår deg veldig godt.
![]() |
#14 |
Står på egne ben
![]() Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?Min bursdag har vi pleid å feire med nærmeste familien i alle år. Nå har lillebror bursdag samme dag som meg, så nå blir det skikkelig feiring hvert år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guardian of the galaxy
|
Uff, jeg skjønner godt at dette er litt sårt. Og når du er av den typen som stiller opp for andre og bidrar der du kan så syns jeg det er ekstra vondt å lese at de ikke stiller opp for deg.
![]() |
#16 |
Originala
|
![]() Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?Klart man har, Misteri! Å bli sett er viktig for oss alle, tror jeg. Bursdager er en typisk anledning der man kan få litt ekstra oppmerksomhet - nyte at man bryr seg: En telefon, et kort med fine ord, en klem, en gave, et besøk. Det forståelig at du blir skuffet, og håper du kommer frem til en ordning slik at du får nyte dagen. Det trenger jo ikke nødvendigvis være så mange, gjør det? Og jeg hadde vært så barnslig at jeg ikke hadde satt himmel og jord i bevegelse for å yte tilbake ved en annen anledning dersom dette er vanlig "behandling". ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke en overraskelsesfest på gang da? Siden folk virker unnvikende, mener jeg?
![]() |
#18 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?Vi feirer alle bursdager, runde eller ikke. Og ja, jeg forventer meg oppmerksomhet og gaver den dagen. Det vet mannen min svært godt.
![]() |
#19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?Jeg synes det er ganske kjipt at folk er begynt å sende sms i stedet for å ringe. De nærmeste bør absolutt ringe å gratulere, synes jeg. (Mine foreldre sendte sms i fjor.)
![]() |
#20 |
Opp og ned
|
Nei det tror jeg ikke. Har sagt ifra at det vil jeg heller ikke. Har så mange jeg ønsker å ha der, som de nærmeste ikke vet av engang. Derfor ville jeg ha kontrollen selv.
![]() |
|
|