Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvordan slår man opp zappen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-08, 01:03   #1
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Hvordan slår man opp zappen?

Jeg trodde jeg hadde fått det til, men den ligger for mye bakover, er kjempelav og siger stadig nedover.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 01:04   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan slår man opp zappen?

Den må klikke sammen i leddene. Og den dingsen under må dras helt tilbake. Tror det er et tretall på den, på midtsøylen under.

Gammel 05-01-08, 01:05   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Understellet må klikkes på plass (les: dras tilbake) før du retter opp ryggen. Altså: først sitte og dra understelldelen mot deg, så rette opp ryggen til både deg selv og vogna, også klikke på plass stangen ved styret.

*håper noen klarer å forklare det bedre*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 01:16   #4
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det står tall på delene. Når den skal slåes sammen tar du 1 og 2 først (som er knappen på siden for å få den til å "knekke" i to og så 3 som er å skyve langs stangen under. Når man slår den opp gjør man motsatt. Dra langs stangen til det sier klikk, så knappene på siden og vippe opp. Til slutt knekke den lille stangen mellom håndtakene.

Gammel 05-01-08, 01:23   #5
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Takk for hjelpen! Nå fikk jeg det til. Den er jo så fin!

Gammel 05-01-08, 01:25   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Den er jo så fin!

Den er Fantastisk

Hvilken farge har du? *småprater og kjeder meg siden jeg likevel ikke får sove på noen timer*

Gammel 05-01-08, 01:28   #7
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Den er Fantastisk

Hvilken farge har du? *småprater og kjeder meg siden jeg likevel ikke får sove på noen timer*

Svart. Kanskje litt kjedelig, men klassisk og fin. Og med handlekurv. Min nye bestevenn.

Gammel 05-01-08, 13:18   #8
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Vi har en Lime zapp vi er veldig glad i.

Det med håndbagasje stemmer ikke alltid, noen flysleskaper har nektet oss å ta den med inn. Skikkelig surt!

Gammel 05-01-08, 13:21   #9
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke da? De har spurt meg også, men jeg har vært veldig overbevisende.

Gammel 05-01-08, 13:26   #10
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Vi har fått sprengstoff-sniffet-testet vår en gang, men jeg har også vært særdeles overbevisende og "tatt det som en selvfølge" at den skal med. Trikset er også å ikke vise den oppslådd ved innsjekk. Ingen som tror at en vogn virkelig kan bli så liten at den går som håndbaggasje

Gammel 05-01-08, 15:21   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Vi har fått sprengstoff-sniffet-testet vår en gang, men jeg har også vært særdeles overbevisende og "tatt det som en selvfølge" at den skal med. Trikset er også å ikke vise den oppslådd ved innsjekk. Ingen som tror at en vogn virkelig kan bli så liten at den går som håndbaggasje

Ja det har jeg også erfart.
Har alltid bært den på skulderen i transportbagen ved innsjekk

Gammel 05-01-08, 13:29   #12
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hvilke da? De har spurt meg også, men jeg har vært veldig overbevisende.

Jeg synes jeg var meget overbevisende, men kjerringa var ikke til å rikke. Jeg freste i lang tid etterpå. Vi fikk den forbi innsjekk, men møtte Maggie Thatcher i gaten.

SAS, i England, og selvfølgelig sovnet Snuppa på tur ned i Norge, og sov som en stein hele lange veien inn på Gardermoen - det var ganske så slitsomt.

Sist redigert av Pamina : 05-01-08 kl 13:37.
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 13:31   #13
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Ja da vi var i London trengte vi heldigvis ikke vogn - der tror jeg det kan bli et problem. De var jo super-ultra-vanvittig-strenge .

Gammel 05-01-08, 22:32   #14
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Ja da vi var i London trengte vi heldigvis ikke vogn - der tror jeg det kan bli et problem. De var jo super-ultra-vanvittig-strenge .

Jeg hadde ikke noe problem med vognen på Stanstead/Norwegian hvertfall.

Gammel 05-01-08, 22:36   #15
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har vært på Heathrow (SAS og BA) med Zappen to ganger. Ikke noe problem.

Gammel 05-01-08, 22:37   #16
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Skulle ønske zappen hadde hvile/liggestilling.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 20:29   #17
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min Zapp er gått i stykker. Ødelagt! Staget mellom håndakene - det som "låser" vognen på en måte, er brukket tvert av, helt inne ved håndtaket. Aner ikke hvordan det har skjedd, for den har stort sett ligget bak i Volvoen og der er det jo mye plass. Sikkert Mr. Norway som har transportert et eller annet tungt baki der - OPPÅ Zappen.

Den er rimelig ubrukelig. Og puddingen er tre og et halvt nå, og bruker knapt vogn. Men Zappen var den eneste vi jo brukte, og faktisk HAR nå. For dumt å kjøpe ny Zapp når hun er så gammel, ikke sant.

Men men. Jeg får vel ihvertfall selge handlekurven, den kan brukes. Og det rååååsa trekket skal Kif få hvis hun noen gang får en jente.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 20:33   #18
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Min Zapp er gått i stykker. Ødelagt! Staget mellom håndakene - det som "låser" vognen på en måte, er brukket tvert av, helt inne ved håndtaket. Aner ikke hvordan det har skjedd, for den har stort sett ligget bak i Volvoen og der er det jo mye plass. Sikkert Mr. Norway som har transportert et eller annet tungt baki der - OPPÅ Zappen.

Den er rimelig ubrukelig. Og puddingen er tre og et halvt nå, og bruker knapt vogn. Men Zappen var den eneste vi jo brukte, og faktisk HAR nå. For dumt å kjøpe ny Zapp når hun er så gammel, ikke sant.

Men men. Jeg får vel ihvertfall selge handlekurven, den kan brukes. Og det rååååsa trekket skal Kif få hvis hun noen gang får en jente.

Det samme skjedde meg da jeg var litt for hardhendt og stresset på akvariet. Jeg fikk ny vogn fordi den bare var 6 mnd gammel (selv om jeg ikke hadde kvittering). De i butikken sa at det var ikke første gangen de fikk inn en slik vogn.

Jeg vil gjerne kjøpe handlekurv.

Gammel 05-01-08, 22:55   #19
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Så noen som hadde sydd inn liggestilling i den.

Gammel 05-01-08, 22:58   #20
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Så noen som hadde sydd inn liggestilling i den.

Tror det ble lagt inn i en eller annen tråd her inne for en stund siden. Men jeg er på ingen måte så sykyndig at jeg begynner å sprette opp Zappen min...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.