Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Oppskrift på dessert som Kokke-Lise lagde "kvelden før kvelden"

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-07, 12:07   #1
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Oppskrift på dessert som Kokke-Lise lagde "kvelden før kvelden"

Jeg så litt på programmet kvelden før kvelden lillejulaften. Der lagde kokkelise en dessert med en saus av pasjonsfrukt og knuste julekaker lag i lag. Jeg lurer på om noen fikk med seg oppskriften på denne desserten? Jeg har lett og lett på nrk sine sider, uten hell. Og siden det er en utfordring å finne gode desserter uten egg lurte jeg veldig på om denne er uten egg.

Gammel 26-12-07, 12:46   #2
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Oppskrift på dessert som kokkelise lagde "kvelden før kvelden"

Den har jeg også lyst på.
Tenkte lete på NRK sine sider, men ser at det ikke har hjulpet deg. Får håpe at de kanskje legger den ut nå i romjula.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 17:48   #3
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Finner heller ikke oppskriften, men du kan jo se på programmet en gang til her: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/320698 og se om du kan dra ut litt mer info. Høres iallefall nydelig ut - lykke til!

Gammel 26-12-07, 17:55   #4
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Det er Tilslørte Bondepiker i en "ny" variant. Sikkert veldig friskt og godt.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 18:28   #5
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lett og lett på NRKs sider og finner den ikke, men jeg har sendt en e-post i formiddag og spurt etter den, så jeg håper det kommer svar i morgen når det er arbeidsdag igjen. Får jeg den, skal jeg selvfølgelig legge den ut her.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 18:35   #6
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Finner heller ikke oppskriften, men du kan jo se på programmet en gang til her: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/320698 og se om du kan dra ut litt mer info. Høres iallefall nydelig ut - lykke til!

Takk! PC'n min viser denne filmen i underlige farger, som om det er negative, så jeg får ikke sett det.

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg har lett og lett på NRKs sider og finner den ikke, men jeg har sendt en e-post i formiddag og spurt etter den, så jeg håper det kommer svar i morgen når det er arbeidsdag igjen. Får jeg den, skal jeg selvfølgelig legge den ut her.

Satser på at du får svar i morgen!

Gammel 26-12-07, 18:37   #7
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

NRK er suuuuuuuuuuuupertrege til å svare på mail. Men kan det hende den ligger på tekst-tv?

Nå SKAL jeg finne den oppskriften. Og det er sannelig ikke lett.....

Sist redigert av Fruktflua : 26-12-07 kl 18:54.
Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:48.