|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
![]() ![]() |
Undertøy - dyrt eller billig?Hva foretrekker dere? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Undertøy - dyrt eller billig?Kommer helt ann på. Jeg bruker 75D noe som det ikke finnes så mye av. Jeg har en kjempe god BH fra Hm..men kjøper også en del Triumph osv. Truser spiller ingen rolle.. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Undertøy - dyrt eller billig?Jeg har ikke noe problem med å finne BH-er som passer til meg (80C), så derfor blir de sjelden veldig dyre. Truser likeså. Kjøper litt dyrt innimellom, men mest billig.
|
|
|
#4 |
|
Fornøyd
|
Sv: Undertøy - dyrt eller billig?Jeg har aldri kjøpt ordentlig dyrt undertøy, det mest eksklusive er vel en bh fra Triumph. Men jeg har et gavekort fra La Senza liggende. Så nå sitter jeg omtrent og river meg i håret. Fornuften sier nemlig at jeg burde kjøpe en ordentlig morgenkåpe (kjekt å ha når det atter igjen blir tid for nattlig amming og annen nattlig aktivitet i kaldt hus), mens luksusdyret i meg roper etter et lekkert undertøys-sett. What to do?
|
|
|
#5 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Undertøy - dyrt eller billig?
Enkelt. Fortell mannen at du trenger en skikkelig morgenkåpe til barsel, og at han må spandere den. Deretter kjøper du skikkelig undertøy for gavekortet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Undertøy - dyrt eller billig?Hipp som happ bare ppassformen er god
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
De har Marinka på Ski Storsenter også - ganske godt utvalg som f.eks. Abecita, Marie-Jo, Chantelle og Calida. Meget høy og god kvalitet. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Sv: Undertøy - dyrt eller billig?Begge deler, og helt ærlig ser merker jeg ikke store forskjellen på en BH til 150,- og en til 850,-. Grå blir de uansett etter en tid....
|
|
|
#9 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Undertøy - dyrt eller billig?Jeg bruker 80D i BH - finnes ikke alle steder - og så trenger jeg årntli støtte til pupper i den størrelse. Calvin Klein sitter godt på meg, og Chantelle også. Jeg kjøper mest i små lingeri-butikker rundt omkring, samt hos Vivikes (som ofte har Calvin Klein på salg). Truser kjøper jeg enten makan til BH, eller specielt for at de ikke skal lage trusekant under buksene. Triumph sine Invisible er bare helt fantastiske og en absolutt favoritt.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Undertøy - dyrt eller billig?BH dyrere (går som regel til samme butikk i Sverige der man får fantastisk hjelp - hun kommer med minst 20 BH før hun er fornøyd selv, jeg kjøper som regel flere samtidig. Hun klarer å finne det som virkelig passer min kropp best 75C/D). Da kjøper jeg som regel truser til også. Egentlig har kroppen min best av bomullstruser, jeg får lett sopp, så derfor har jeg bomullstruser i tillegg. Nå er jeg ute etter en ny omgang med bra og pene bomullstruser i sort og hvitt. Jeg bruker string og vil gjerne ikke ha dem alt for smale foran. Noen med tips? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Undertøy - dyrt eller billig?Jeg handler stort sett undertøy på La Senza, de har butikker bl. a i Bogstadveien og Byporten i Oslo. Ganske så "eksklusivt" undertøy til meget fornuftige priser. Helt suveren service med meget proffe ekspeditører. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
...
Finnes det La Senza butikker i Oslo altså? Det er favorittbutikken min når det gjelder truser. Har akkurat kjøpt med mye derfra fra UK. Trodde ikke denne kjeden fantes i Norge. Men det er da ikke akkurat dyrt og ekslusivt undertøy i denne kjeden. Eller er prisene skrudd veldig opp her i Norge?
|
|
|
#13 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Undertøy - dyrt eller billig?Handler undertøy billig. Ikke dyrere enn 200 for BH. Er på slankern, og da kan det bli veldig dyrt å handle dyrt.
|
|
|
#14 |
|
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det tror jeg at jeg kan svare på. Jeg kikket (les: siklet) på en morgenkåpe i silke på La Senza i UK i juli til 50 pund. For noen uker siden så jeg den samme i en La senza butikk på Byporten til godt over tusen kroner! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Stadig underveis
Det er da man føler seg skikkelig lurt! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
Det finnes en butikk på Byporten, og en i Bogstadveien nr. 2. Prisene er nok noe høyre enn i England, men synes allikvel at prisene er ganske fornuftige. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg oppdaget La Senza i sommer og er imponert over det undertøyet jeg handlet der! Vel så bra som det jeg kjøpte på Bravissimo i London i mars. Jeg har stor byste (bruker DD) og er avhengig av å ha god bh. Har konkludert med at de dyre er best og har handlet en del nytt i år. Finner uansett sjelden store nok bh'er på HM. Kan kanskje finne noe på Cubus (Triumph) |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Undertøy - dyrt eller billig?Jeg liker undertøysavdelingen på H&M, og ender som regel opp der når jeg skal kjøpe undertøy.
|
|
|
#20 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
JA ikke sant, helt ufyselig!!
|
![]() |
|