|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Hva syns dere om disse støvlettene (Converse)?Jeg har ennå ikke fått meg brune støvletter som jeg hadde tenkt, og klarer ikke bli enig med meg selv hva jeg syns om disse. Er de for fjortis? Hva passer de egentlig til? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns dere om disse støvlettene (Converse)?Jeg synes de er kule. De kan brukes til utrolig mye; jeans, knebukser, litt rocka kjoler, festlige skjørt, osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva syns dere om disse støvlettene (Converse)?Jeg likte dem ikke, men det behøver ikke bety at de er fjortis det altså.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva syns dere om disse støvlettene (Converse)?De var fine oppe, men jeg liker ikke Converse-formen på sålen, så de ble feil for meg. Det er jo en smakssak.
![]() |
#8 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Hva syns dere om disse støvlettene (Converse)?
Samme her.. Jeg klarer ikke helt å se for meg hva de skal brukes sammen med..
![]() |
#9 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva syns dere om disse støvlettene (Converse)?Jeans knebukser tror jeg hadde vært knalltøft til støvlene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Fortynnet
|
Jeg har andre støvletter som er mer damete og passer til skjørt, så jeg ville nok brukt disse til en mer "upyntet" stil. Det er egentlig det jeg trenger mest. Men jeg er som sagt ikke helt sikker på stilen, og tror vel egentlig jeg må lete videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
*_*
|
![]() Sv: Hva syns dere om disse støvlettene (Converse)?Jeg er av den oppfatning at Converse passer til alt! Med mindre man skal være stivpynta, da. Bruker mine standard lilla Converse til alt fra jeans til sommerkjoler. Hvis jeg vil være veldig feminin dropper jeg dem, men det er sjelden egentlig.
![]() |
![]() |
#13 |
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns dere om disse støvlettene (Converse)?Jeg syntes de var veldig tøffe!
![]() |
#14 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() Sv: Hva syns dere om disse støvlettene (Converse)?Vil ha!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva syns dere om disse støvlettene (Converse)?Jeg syns de var råtøffe, og fikk litt assosiasjoner til uniformer og kinky Berlin på 30-tallet. Jeg syns de kan brukes til alt. Men ikke til å ha buksa nedi.
![]() |
#16 |
Aktiv
Hvor: Ved Sognefjorden
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns dere om disse støvlettene (Converse)?Tøffe, men tror ikke jeg ville brukt de til kjoler og skjørt. Til jeans og knebukser, ankelbukser kanskje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Leser
|
![]() Sv: Hva syns dere om disse støvlettene (Converse)?De var tøffe og typete. Hvis de hadde vært mine hadde jeg brukt dem til knebukser og skjørt, ikke kjoler.
![]() |
#19 |
![]() Sv: Hva syns dere om disse støvlettene (Converse)?Jeg synes de var veldig kule. Men jeg hadde brukt litt mer tid på å finne Støvlettene du forelsker deg i.
![]() |
|
|