|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Peppy!
|
Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?Jeg skipper julebordet i år, og kan altså ikke bidra. Men følte for å gjenfortelle en vanvittig bra kommentar av Vanessa Rudjord i fjor. Hun sa at hun ikke skjønte hvorfor så mange ville ha rød kjole på julebord. "Det er vel sjelden kult å matche bordpynten?", som hun sa. Godt poeng. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?Vi har ikke julebord. Vi har årsfest. Jeg skal ha på meg høye svarte støvletter og rød kjole.
|
|
|
#4 |
|
Javel
|
Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?Jeg har en grønn og brun Mexx kjole som jeg tenkte jeg skulle ha på meg. Men brune høye støvletter.
|
|
|
|
#5 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?Jeg skal på to julebord med jobbene mine.
|
|
|
#6 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?Jeg har aldri vært på julebord. :såra og vonbroten:
|
|
|
#7 |
|
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?Jeg har vært på julebordkjoleshopping i dag, men får ikke til å legge inn bilder.
|
|
|
#9 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?Jeg har to fine svarte kjoler. En har spaghettistropper, er lang og litt ettersittende og har rysjer nederst, den er litt spansk i stilen. Den andre i 20-tallsstil, når jeg har på meg den sier mannen min at jeg ser ut som om jeg skal ut og danse charleston. Den er kortere og mer løsthengende i overkroppen og med svarte perler og paljetter og V-formet utrigning. Jeg håper på å få brukt begge i år.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?Aner ikke.
|
|
|
#12 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?Julebord? Hvilket julebord? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?
|
|
|
#16 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?
Vi har både julefest og julelunch (lunchen er sponset).
|
|
|
#17 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?Jeg er ganske så høygravid i julebordsperioden - jeg skal ha på meg sort kjole og sorte støvletter - noe jeg allerede har.
|
|
|
#18 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?Er gravid i 8 md og med min bekkenløsning kan jeg glemme julebord....
|
|
|
#19 |
|
Ferdiglada
Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?SKal ha på meg denne, lånearva av Guniss.
|
|
|
|
#20 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?Jeg tror kanskje jeg skal ha en bringebærrosa enkel kjole jeg kjøpte nettopp. Den er litt utringet og er ettersittende oventil med litt vidde i skjørtet og trange ermer. |
|
|
|
![]() |
|
|