|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Leser
|
Oppskrifter eller inspirasjon?Når du leser kokebøker, make-up tips, mote, hvordan style bilen din, whatsoever, er du da ute etter en oppskrift eller er du ute etter inspirasjon?
|
|
|
#2 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Oppskrifter eller inspirasjon?Finner jeg en spennende oppskrift, pleier jeg å være trofast mot den første gang jeg prøver den, seinere kan det hende at den bare er veiledende. Noen ganger bare blar jeg for å bli minnet på noe jeg har laget før eller bare for å få inspirasjon til å sette sammen ting jeg har på en ny måte.
|
|
|
#3 |
|
Originala
|
Sv: Oppskrifter eller inspirasjon?Noen ganger følger jeg matoppskrifter ganske nøye, men slenger gjerne en ekstra dæsj av ingredienser jeg liker ekstra godt. Andre ganger ser jeg i kokebøker/matoppskrifter på nettet for å finne ut hvilken type mat jeg har lyst på eller tips til hva jeg kan lage min egen vri ut av. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Oppskrifter eller inspirasjon?
Samme her |
|
|
|
#5 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Oppskrifter eller inspirasjon?Det avhenger av hvor god jeg er på området. Er det et område hvor jeg har mye erfaring kan jeg tillate meg å improvisere, og er dermed ute etter inspirasjon. Er det et område hvor jeg ikke har mye erfaring og er ute etter å lære noe ganske nytt, er jeg ute etter en oppskrift. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppskrifter eller inspirasjon?
|
|
|
#7 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppskrifter eller inspirasjon?Når det gjelder matoppskrifter, så følger jeg som regel oppskriften (er ikke akkurat en racer på kjøkkenet...). Ellers er jeg mer på jakt etter inspirasjon |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Oppskrifter eller inspirasjon?Oppskrifter, det være seg middag eller kake blir først siklet på, og så fulgt nøye om jeg skal lage det. Jeg er dårlig på fri-kokkelering, så jeg må øve litt før jeg begynner å improvisere.
|
![]() |
|
|