|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
By the Sea
|
Er Trolldressen med løst for bedre enn den med fast for?Har brukt Trolldress til ungene i et par år, og er superfornøyd.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Er Trolldressen med løst for bedre enn den med fast for?De er vel laget i stort sett det samme materialet, er de ikke? Men fordelen med den med løst for i, er jo at du kan bruke dressen som høst/vårdress uten foret i, og du kan bruke bare ulldressen evt under regntøy feks? |
|
|
|
#3 |
|
By the Sea
|
Sv: Er Trolldressen med løst for bedre enn den med fast for?Ja, blir nok til at jeg bytter den.
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
Sv: Er Trolldressen med løst for bedre enn den med fast for?Vi har vært utrolig fornøyd med løst for og jeg synes det er en av de tingene som virkelig trekker Trolldressen fram som bedre enn de andre. Ville ha byttet... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Trolldressen med løst for bedre enn den med fast for?Har lurt litt på dette med trolldressen, er ikke den ulldressen inni ganske tettsittende? Er det plass til noe annet under den enn ullundertøy? ser for meg at med to lag ull under ulldressen så blir det veldig varmt og ukomfortabelt. Men hvis det er meningen at man bare skal bruke ullundertøy under ulldressen, så er det jo egentlig det samme som å kjøpe en uforet vår/høstdress og en ulldrakt fra f.eks sparkjøp. Eller er jeg helt på viddene no? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Trolldressen med løst for bedre enn den med fast for?Eg synes det er smart med laust for. Det er ikkje vanskelegare å ta på dersom barnet tar dressen på i to omgangar. Men 5-åringen er frustrert over dei to delane. Ho vil ha "tjukke-dress" sånn som dei andre. Ho er den einaste med Troll-dress på sin avdeling. Barnehagepersonalet fullrosar den, men det spørs om det er siste sesongen med denne løysinga ettersom ho er såpass negativ til den.
|
|
|
#9 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Er Trolldressen med løst for bedre enn den med fast for?Jeg har akkurat omvendt erfaring med Troll dressen jeg
|
![]() |
|
|