|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Turbukse - spørsmål om fjällräven kebJeg strever med å finne størrelsen som passer meg i denne buksa. Har nå prøvd 2 ulike størrelser i curved, der den ene blir ganske stor, mens den andre er perfekt andre steder enn i livet, der den blir noe stram. Jeg har også forsøkt ikke-curved modellen, men da den er passe i rumpe/lår så er den for vid i livet, særlig på ryggen der det blir en glipe.
|
|
|
#2 |
|
nju nja njo
|
Sv: Turbukse - spørsmål om fjällräven kebJeg har denne. Synes ikke den utvider seg noe særlig etter bruk.
|
|
|
#3 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Turbukse - spørsmål om fjällräven kebJeg hadde nok funnet en annen bukse som satt godt. Men jeg virkelig hater klær som ikke passer.
|
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Turbukse - spørsmål om fjällräven kebJeg har konkludert med at denne bare ikke passer meg. Synes ikke fasongen er "curved" i det hele tatt. Jeg må opp to størreler i forhold til hva jeg vanligvis bruker for at den skal være god over rumpe og lår, og da er den alt for vid i livet. Jeg endte opp med en fra Helly Hansen som passet mye bedre, og kostet halvparten. Så jeg er med Frukt.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 09-04-26 kl 13:14. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Turbukse - spørsmål om fjällräven kebMin favoritt er forøvrig Norrøna Svalbard flex, herremodellen. Så det må ikke nødvendigvis være damemodell.
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sv: Turbukse - spørsmål om fjällräven kebJeg har ikke denne buksa, men syns generelt at fjellrevens tekstiler er veldig faste, og utvider seg lite.
Etter å ha jobbet med et uniformprosjekt så tenker jeg helt motsatt: at det er kjempeviktig å ha begge deler. I mange yrker er alle uniformene i utgangspunktet laget for menn, og blir derfor ekstremt ubehagelig for kvinnekropper. Man kan selvsagt velge å ikke kategorisere dem som dame- og herreklær, men heller etter bredde over hofte, høyde i livet etc.
|
|
|
#7 |
|
med tunga på styret
Sv: Turbukse - spørsmål om fjällräven keb
Men hva med kneppingen da
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Turbukse - spørsmål om fjällräven kebGamle fjellreven bukser hadde ekstra stoff i livet i sømmen vak så de var lette å legge ut. Vet ikke om de nye kan ha det ? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hekta
Sv: Turbukse - spørsmål om fjällräven kebSøren da, dette var ikke svaret jeg var ute etter, haha. Hadde den vært 3 cm bredere i livet ville den vært perfekt. Også er det en for dyr bukse til å ha liggende i påvente av vektnedgang (som forsåvidt trengs, men jeg vet ikke om jeg orker)
|
|
|
#11 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Turbukse - spørsmål om fjällräven keb
Jeg har søkt, og tror det er den som heter Verglas, en eldre modell. Kan sjekke når jeg kommer hjem.
|
|
|
#12 |
|
Hekta
Sv: Turbukse - spørsmål om fjällräven kebJeg endte med å beholde den som var ikke-curved, i en halv størrelse for stor for meg. Må ha belte, og syns den ser litt for stor ut, men det får gå. Utrolig irriterende når de har 2 ulike modeller, at ingen av de satt perfekt, når buksa koster 3000.
|
![]() |
|
|