|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Invitert i 50-årsdag til et par og kjenner kun henne. Gave?Noen jeg kjenner blir 50, og jeg er invitert på stor fest. Hun er en tidliger kollega, han er mannen hennes. Jeg har muligens hilst på ham én gang.
![]() |
#3 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitert i 50-årsdag til et par og kjenner kun henne. Gave?Jeg hadde kjøpt kun til henne om du ikke kjenner ham. Hadde gjort det samme om det var 2 venninner som feiret sammen feks.
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Invitert i 50-årsdag til et par og kjenner kun henne. Gave?Hadde bare gitt gave til henne.
![]() |
#5 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Invitert i 50-årsdag til et par og kjenner kun henne. Gave?Tror jeg ville gjort som Blå, Gave til henne, en liten oppmerksomhet til han.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Invitert i 50-årsdag til et par og kjenner kun henne. Gave?
Enig. Vin eller sjokolade el til ham.
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
Jeg tror ikke at kompisene til mannen skjenker det en eneste tanke, og bare tar med presang til ham.
![]() |
![]() |
#10 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Invitert i 50-årsdag til et par og kjenner kun henne. Gave?Vin føler jeg blir for mye faktisk. Hun er jo egentlig ikke min venninne heller, men vi har jobbet tett sammen for en del år siden, og hun var i min 50-årsdag. Nå som hun har sluttet har vi møtt hverandre en gang på restaurant og i min 50-årsdag. Jeg skal øre med en annen som også skal, hva hun skal gjøre, men jeg tror jeg kommer til å lande på kun gave til henne. Hun har faktisk bursdag i dag, så jeg skal spørre henne om ønskeliste i dag når je gratulerer henne på sms.
![]() |
#11 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Invitert i 50-årsdag til et par og kjenner kun henne. Gave?Jeg ville gitt noe spiselig til dem begge to sammen, f.eks sjokolade, liten eske med makroner fra Pascal, hjemmelagde coockies, eller helt konkret i vårt tilfelle - et fint lite glass med hjemmelaget jordbærsyltetøy fra hjemgården til mannen (vi har mye i fryseren), uten å pakke det inn, mer som en slags vert-/vertinnegave. Eventuelt en blomsterbukett eller en vinflaske. Og så gitt en liten gave bare til henne i tillegg.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 27-05-25 kl 13:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Invitert i 50-årsdag til et par og kjenner kun henne. Gave?Gaveønskene var bare gavekort på ulike senter, Plantasjon, Bohus etc, så da blir det jo fort til begge to. Jeg kjøper sikkert et gavekort + en liten oppmerksomhet til henne i tillegg.
![]() |
#14 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Invitert i 50-årsdag til et par og kjenner kun henne. Gave?Høres ut som fint ut.
![]() |
#15 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Invitert i 50-årsdag til et par og kjenner kun henne. Gave?Dette tror jeg ikke jeg hadde kommet på å lure på, faktisk. Om de var to venner ja, men et ektepar? Det hadde blitt felles gave.
![]() |
#16 |
Librocubicularist
|
Same. Særleg viss dei ønsker seg gavekort.
![]() |
![]() |
#18 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Invitert i 50-årsdag til et par og kjenner kun henne. Gave?At de ønsket seg gavekort eller at de er et par?
![]() |
#19 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Jeg kan tenke meg veldig mange gaver som bare er til person og ikke til husstand. Smykker, skjerf, ullundertøy, kremer/kosmetikk ... eller så skjønner jeg ikke helt hva du mener.
![]() |
#20 |
Introvert textrovert
|
Ja, det er da masse som ikke er til par. Jeg fikk ingenting som er til par, bortsett kanskje gavekortet på Tilbords da.
![]() |
|
|