|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Kan du anbefale en nakkepute for fly?Ønskede kriterier: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du anbefale en nakkepute for fly?Vi har faktisk akkurat bestilt. Henter dem på posten senere i dag, så jeg har ikke fått prøvd enda. Det var disse som var best i test https://www.mintest.no/reisepute/?gc...IaAhcREALw_wcB |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Kan du anbefale en nakkepute for fly?Takk for tips! Prøv dem gjerne ut hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Musk
![]() Sv: Kan du anbefale en nakkepute for fly?Samme her. Reiser om ikke så lenge, så hvis du kan vente et par uker, kan du få full rapport. Blir jo ikke helt det samme å prøve den hjemme. Send meg PM om jeg glemmer å oppdatere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Musk
![]() Sv: Kan du anbefale en nakkepute for fly?Har hentet den nå og den er utrolig myk og behagelig i alle fall. Og lett. Og kommer i liten oppbevarinspose. Er optimistisk for komfort under flyreisen nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du anbefale en nakkepute for fly?Eg er i grunn fornøgd med denne frå Rusta. https://www.rusta.com/no/no/nakkeput...512670101.aspx
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Kan du anbefale en nakkepute for fly? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Kan du anbefale en nakkepute for fly?
Håper du blir fornøyd! Med denne så føler jeg at nakken ikke får en unormal stilling og blir vond, slik oppblåsbar gir meg.
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Kan du anbefale en nakkepute for fly?
Enig, og jeg tror at jeg trenger mest støtte til siden og denne gir veldig god støtte den veien. I tillegg billig og liten og lett. Håper den fungerer bra på fly også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kan du anbefale en nakkepute for fly?Jeg avbefaler vanlig fra Samsonite. Gjør lite for å holde mitt hode oppe.
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kan du anbefale en nakkepute for fly?Jeg fikk stor hjelp av en slik pute i sommer. Men jeg har lite å komme med om merke. Den ble kjøpt på Shippol, er blomstrete og har "AMSTERDAM" skrevet på med store bokstaver. Men hele familien var enige om at jeg hadde den beste puta. Den var ganske stiv, og ga god støtte.
![]() |
![]() |
#13 |
Musk
![]() Sv: Kan du anbefale en nakkepute for fly?Jeg er tilbake fra reisen og kan rapportere om at jeg var veldig fornøyd med min nakkepute fra Rezt. Den var myk og behagelig og deilig varm (men ikke for varm) å ha på seg. Veldig god støtte til sidene. Den lukkes foran og gir en viss støtte der, men bedre for min mann som har "tykkere" hals enn meg. Jeg bruke den både på fly på dagtid for bedre støtte og mer komfortabel avslapping og på nattfly hvor jeg skulle sove. Gikk også rundt med den rundt halsen under mellomlanding og sovnet på stolene foran gaten sittende rett opp og ned. Riktignok kan jeg ikke si at det var takket være nakkeputer jeg sovnet, jeg klarte å bli sinnsykt forkjølet før hjemreisen som medførte at jeg var utrolig trøtt og slapp, men puten hjalp til å gjøre søvnen mer komfortabel. Mannen min som har prøvd mange nakkeputer, synes det var den beste han har prøvd, men han synes fortsatt ikke at nakkepute er komfortabelt. Til lags åt alle kan ingen gjera eller hva det nå heter. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|