|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Når plukket du blomster sist?Tenkte jeg skulle ta med en blomsterbukett til noen jeg kjenner som har vært syk. Vedkommende kan bli litt sjenert av store gester, gaver (nå skjønner alle at dette er en virkelig venn og ikke en omskriving av meg
![]() |
#3 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Når plukket du blomster sist?Villblomster plukket jeg sist på fjellet i juli. Men blomster fra hagen plukket jeg tidligere denne uken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Klar
|
![]() Sv: Når plukket du blomster sist?Det er faktisk en god stund siden jeg plukket sist. Mest fordi jeg sjelden skal rett hjem når jeg passerer fine blomsterenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når plukket du blomster sist?Ikke lenge siden. I dag plukket jeg solsikker, men jeg plukker ofte inn fra Hagen.
![]() |
#6 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Når plukket du blomster sist?Jeg plukket en bukett av egne blomster i dag. Det er en stund siden jeg plukket ville blomster, det er i år i alle fall. Jeg synes det er mye grønt ute og mange steder de ikke slår. Dog ikke så mye blomster som egner seg i bukett, synes jeg.
![]() |
#7 |
intro
|
![]() Sv: Når plukket du blomster sist?Har plukket ville blomster ukentlig denne sommeren. Liker å mikse dem med små kjøpeblomster i buketter. Nå er sesongen veldig på hell, og det begynner å bli stusslig.
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Når plukket du blomster sist?Jeg synes blomster er best ute, så plukker aldri (men det hender Lillesøster gjør), men jeg føler også at det er mindre blomster nå enn da jeg var barn. Jeg vokste opp ved en blomstereng og brukte veldig mye tid på å sitte/ligge i den og filosofere.
![]() |
![]() |
#10 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Når plukket du blomster sist?Jeg plukker markblomster rett som det er, for å ha i vaser på bordet når vi griller og spiser ute.
![]() |
#11 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Når plukket du blomster sist?Jeg plukker ofte blomster, både ville og i hagen. Det er stort sett alltid en bukett med blomster på spisebordet hos oss, og jeg liker også å ha med en bukett, helst med ville blomster, når jeg besøker folk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
can-jur
|
![]() Sv: Når plukket du blomster sist?Ganske ofte. Jeg plukker syriner i sesong, sist jeg plukket så plukket jeg oregano som hadde blomstret og satte i vase. Gressløkblomster pleier jeg også å ta inn.
![]() |
![]() |
#14 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Når plukket du blomster sist?Jeg elsker å plukke blomster i naturen. Det begrenser seg litt sånn til hverdags fordi jeg bor i byen (og fordi man ikke skal plukke i Frognerparken - hehe), men om jeg går tur et sted det er blomster eller kjører forbi (da stopper vi), plukker jeg veldig gjerne. Har blitt lite i år, men jeg plukket i alle fall hvitveis i vår. Også plukker jeg ofte fra balkongkassene. Jeg elsker blomster og synes det er alt for dyrt å kjøpe i Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når plukket du blomster sist?Fin gaveide , selv om jeg har mye blomster rundt meg blir jeg alltid glad når noen har plukket blomster til meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Når plukket du blomster sist?Jeg plukket markblomster og satt i vase ute på campinghytten i ferien. Masse blomster å finne der når vi går på tur.
![]() |
![]() |
#17 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Når plukket du blomster sist?Jeg er også mest glad i blomstene i naturen, men det er massevis av blomster ved hytta vår hele sommeren.
![]() |
#18 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når plukket du blomster sist?Både blomster fra naturen og fra butikken får bli der de er, for katta synes ikke at blomstene har rett til å leve. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Når plukket du blomster sist?Det gjør jeg hvert år. Jobbet i blomsterbutikk da jeg var pur ung, er veldig glad i å sette sammen buketter, og drømmer om å jobbe som blomsterdekoratør og tilbringe all tid med vakre blomster som ikke snakker til meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Når plukket du blomster sist?Jeg plukker blomster både i fjellet og i drabantbyen hele våren og sommeren. Jeg elsker villblomster i vase eller kjøkkenglass. Nå gjelder det bare å huske på hvilke gule blomster mannen får allergiske reaksjoner av, sånn at han også blir glad for blomsterpynt og ikke bare snørrete og trøtt.
![]() |
![]() |
|
|