Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er ditt favorittsmykke?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-24, 21:38   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Hva er ditt favorittsmykke?

Hva er ditt favorittsmykke som du bare må ha på hver dag eller som du elsker å pynte deg med?
Gjerne bilder.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-24, 21:42   #2
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er ditt favorittsmykke?

Jeg er veldig glad i et yggdrasil-smykke som jeg har fått av en god venninne.
Livets tre
Ikke akkurat dette, men det ligner.

https://www.pilgrim.net/no-no/produc...yABEgKGlfD_BwE

Gammel 22-08-24, 21:43   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen var vill og gal og ga meg en tredelt Fusion ring fra Georg Jensen for mange år siden. Den passer endelig igjen etter at jeg har gått ned endel kilo. Den liker jeg veldig godt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-24, 22:17   #4
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk et anatomisk gullhjerte fra Bjørg som pushpresent (til tross for lite reell pushing) fra mannen min etter en av ungene ble født, tror det var førstemann. Det bruker jeg alltid og liker veldig godt. Mitt har ikke så langt kjede og er ikke sånn gigastort dermed er det lett å matche med alt av smykkemote og whatnot.

Også har jeg en veldig kul giftering jeg er så fornøyd med. Jeg gifta meg jo for noen måneder siden og vi gikk for like ringer og de er brede, ganske maskuline, gullringer uten noe oi. Nøgd.

Gammel 23-08-24, 10:08   #5
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Mannen var vill og gal og ga meg en tredelt Fusion ring fra Georg Jensen for mange år siden. Den passer endelig igjen etter at jeg har gått ned endel kilo. Den liker jeg veldig godt.

Ooooh, heldige deg! Den er nydelig, og står på ønskelisten min med rød midtdel.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-24, 22:14   #6
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Gifteringen min og et armbånd (med inngravert navn og fødselsdato) som jeg fikk i 18-årsgave av min mormor. De har jeg alltid på meg.

Gammel 22-08-24, 22:29   #7
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja gifteringen min er jeg veldig glad i. Den ser ikke ut som noe giftering, og har en stor diamant på. Elsker den.

Gammel 22-08-24, 22:49   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått alle disse tre diamantdelene i gave fra min mann, over en jul og en bursdag, og bruker øredobbene og smykket nesten bestandig. Ringen bruker jeg til pent, jeg er litt redd for å miste stenene om jeg bruker den for mye.

https://www.gullfunn.no/produkter/21...manter-0-30-ct

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-24, 13:26   #9
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har fått alle disse tre diamantdelene i gave fra min mann, over en jul og en bursdag, og bruker øredobbene og smykket nesten bestandig. Ringen bruker jeg til pent, jeg er litt redd for å miste stenene om jeg bruker den for mye.

https://www.gullfunn.no/produkter/21...manter-0-30-ct

Men akkurat nå, og har gått slik i noen uker, bruker jeg dette (se link) sammen med et pendelsmykke som ser ut som en slags kobbermedaljong med en falsk diamantsten-ish i midten. Jeg huskker ikke hvor jeg har det fra, men det er et billigsmykke og jeg blir grønn på halsen av kjedet.
Uansett, det har vært min sommerkombinasjon. Sammen med små tynne øreringer.

Link til det som ligger i halsgropen: https://www.companys.no/produkt/pern...hoCTtcQAvD_BwE

Gammel 23-08-24, 13:45   #10
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Min favoritt er ett smykke pappa kjøpte til meg, firkløver i gull, det brukes ofte.

Gammel 23-08-24, 08:00   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker ikke mye smykker, men jeg har to halssmykker som jeg liker å bruke, begge i ekte gull. Det første (med to loddrette "pinner") fikk jeg i eksamensgave fra familien da jeg var ferdig med hovedfag. Det andre, med perle i midten, har jeg arvet etter min mormor. Hun hadde det alltid på seg, og det minner meg veldig om henne, og i tillegg synes jeg det er veldig fint.

Jeg har alltid på meg ett av dem, men det skifter litt hvilket av dem jeg bruker. Akkurat nå bruker jeg det første, og har gjort det en stund.

Ringer bruker jeg aldri, og til vanlig har jeg noen veldig små, enkle gullbelagte øredobber som jeg fikk i julegave fra en av døtrene mine. Når jeg pynter meg varierer det mer hva jeg bruker av smykker, det avhenger veldig av hva jeg har på meg.

Sist redigert av My : 23-08-24 kl 09:53.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-24, 09:06   #12
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare smykker jeg bruker hele tiden. Jeg fikk et nydelig armbånd av kjæresten til bursdagen min et år og det gjør meg skikkelig glad hver dag.

Og selvsagt forlovelsesringen som om noen måneder blir gifteringen.

Gammel 23-08-24, 09:19   #13
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Gifteringen fra 1987 er nr en. Helt glatt gull og med teksten "Vi trenger hverandre" på innsiden. Nr to er et tynt gullkjede med et nydelig anheng med perle. Det var første smykke jeg fikk av Helten (1985). Jeg bruker det nesten hver dag.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-24, 09:21   #14
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en Pommellato-ring med sort stein og sorte diamanter som vel må sies å være mitt yndlingssmykke selv om det er andre smykker som har mer personlig betydning (giftering, morgengavering, øredobber jeg fikk da sønnen ble født, klokken min som jeg fikk til 40 års dagen (ja, den er et smykke!!) etc. Jeg har forresten alltid på meg alle de nevnte smykkene, det er bare halskjeder jeg varierer på

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-24, 09:59   #15
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Hvis jeg skal rangere smykker jeg bruker så er halssmykket mitt nummer en. Det er i gull, og jeg har tre anheng. To små "gutter" med en rad diamanter. En for hver av gutta mine. Det tredje anhenget er et hjerte i gull med en diamant inni. Det er "glass" på hver side som diamanten ligger inne i. Det representerer mannen.

Gifteringen er nummer 1.5. Jeg bruker disse to smykkene hele tiden. Halssmykket tar jeg aldri av meg.

Gammel 23-08-24, 10:11   #16
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen smykker jeg bruker hele tiden, egentlig. Jeg har et par store, smale gullringer til ørene jeg bruker mye, så de kan jo sies å være en favoritt. Jeg hadde en del arvesmykker som absolutt var favoritter, men de ble stjålet i et innbrudd, og jeg har ikke greid å skaffe meg nye favoritter i etterkant. De var jo favoritter på grunn av historien.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-24, 10:50   #17
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Gifteringen bruker jeg jo også hele tiden. det er forlovelsesringen som fikk en liten innfelt diamant i seg da vi gidtet oss for over 23 år siden. Den er veldig enkel og klassisk gullring, men vi bestemte oss heldigvis for en med "runde" kanter (jeg husker at det var et spørsmål om vi ville bruke penger på det ) slik at den er veldig behagelig å gå med. Mannen har samme ring, bare uten diamanten.

Gammel 23-08-24, 11:01   #18
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et armbånd som er en ring som skrus på håndleddet med skruer og skrujern. Det er så digg å ikke være redd for å miste det! Men ikke fullt så digg i sikkerhetskontrollen når metalldetektoren hyler…

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-24, 11:19   #19
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ut over gifteringen har jeg noen forskjellige øreringer jeg alltid bruker.
Akkurat nå helt enkle i sølv, har et med regnbuefargede steiner som er brukt så mye at fargen slites bort (plett sikkert) og et sett i gull med en stein.
Har et sølvhjerte rundt halsen, men ønsker meg et slikt anatomisk ett. Men da av en hjerne

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-24, 11:37   #20
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ett år etter transplantasjonen fikk jeg en diamantring av mann og barn, med tre diamanter, én fra hver av dem. Den er nokså beskjeden og enkel, men jeg er veldig glad i den, og rett som det er minner den meg på hvorfor jeg gjør det jeg gjør.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:11.