|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kjernesnill
|
![]() Hotellanbefalinger i KøbenhavnKan dere anbefale hotell for overnatting for meg og min kjære, vi skal til København i oktober i bryllup nemlig |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotellanbefalinger i København
Vi bodde der i fjor høst, jeg og mann og minstebarn. Rommet vi hadde var knøttlite, derfor hoppet vi neste gang noen minutter lenger ned i Vesterbrogade
![]() |
![]() |
#4 |
Bree
![]() ![]() |
![]() Sv: Hotellanbefalinger i KøbenhavnVi har bodd her og det er et fantastisk hotell midt i sentrum: http://www.remmen.dk/dangleterre/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Sær og kresen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotellanbefalinger i København
Der har vi bodd en gang også, men det kommer vel i kategorien "pent og luksus". Og dyrt. Men herlig, selvsagt.
![]() |
#6 |
lissom sjarmør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotellanbefalinger i KøbenhavnDrømmer om å bo der hver gang jeg går forbi, men det ligger i en litt annen klasse enn det budsjettet mitt tilsier, dessverre. Men det ser jo helt fantastisk ut, med utsikt ned mot Nyhavn og alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotellanbefalinger i KøbenhavnThe Square (ligger sentralt, på Rådhusplassen).
-gurgle Sist redigert av gurgle : 08-11-06 kl 21:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotellanbefalinger i KøbenhavnVi har trivdes på Hotel Guldsmeden (Carlton) på Vesterbro, 10 min gange til Hovedbanegården. De serverer deilig frokost, 100 % økologisk
![]() |
![]() |
|
|