|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?Kjeder meg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?Gått lang tur i regnet. Spilt piona. Tatt bad og lest bok. Blir snart brettspill eller kortspill med familien. Så middag. En serie i kveld tenker jeg.
|
|
|
|
#4 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?Tv, Internett, rydding, vasking. Har en plan om å bytte om på noen rom, det tar vi en dag med dårlig vær. Burde sikkert sortert klesskapet mitt og.
|
|
|
#6 |
|
Glad
|
Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?Går tur med noe tynt under regnbuksa, evt med en turbuksesom tåler litt vann. Leser, strikker, baker noe, smårydder litt.
|
|
|
#7 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?Jeg har en litt blæh regnværsdag. Jeg leser, rydder og planlegger noe vedlikehold ute. Forsøker få med minsten på en tur.
|
|
|
#8 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?Gjør stort sett de samme tingene som på en solskinnsøndag, minus å sitte på terrassen. Løpetur, gåtur, lydbok, strikking, lese litt nyheter, tur på lekeplassen med barnebarn de gangene hun er her, lage middag osv. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Drømmer
|
Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?Ligger på sofaen å ser film, ekstremt vondt i beinet i dag så da må jeg ta det med ro. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Klar
|
Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?Jeg har stort sett hørt på lydbok og hjulpet eldste med pakking til sommerleir hittil i dag. Drukket kaffe og spist sjokolade. Nå skal jeg rydde litt i ungenes klær og så skal jeg gå en tur i skogen. Tar både treningstights og skalljakke, så får jeg bli så våt jeg blir. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?Akkurat nå for tiden tilbringes en regnværsøndag med å se på VM i snooker, gå/danse tur i en glippe regnet, litt flytterydding og -pakking, samt sette opp besøkskabalen til Mutter'n etter prinsippet "alle skal med". |
|
|
|
|
|
#13 |
|
TittelTøs
|
Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?Minst mulig ender alltid med alt mulig.
|
|
|
#14 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?
Høres ut som du har det ryddig i skuffer, skap og boder da. Jeg har for mye ro i ræva, så mitt vaskerom og mine skap er ikke så ryddige.
|
|
|
#15 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?
Aiaiai, du må vel øve deg på å gjøre ingenting om du virkelig vil gjøre nada av og til. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?Det er uaktuelt å være inne en hel dag, så jeg tar på meg tights eller tynn joggebukse under skallbuksa. I dag har jeg dessverre brukt det meste av dagen på å kjøre hjem fra hytta. Nå rydder vi ut av bager, vasker tøybleier og slikt.
|
|
|
|
#17 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?Jeg hater drittvær og jeg har ikke et hus jeg trives optimalt i, så været virker i stor grad inn på humøret mitt. Selv om jeg prøver å jobbe med det. Så jeg prøver å fylle dagen med aktiviteter som får dagen til å få litt innhold. I dag har det blitt litt rydding, sen frokost, kaffe, lang tur i skogen med hele familien, tidlig middag og nå kaffe igjen. Og da vi kom hjem fra tur, hadde det sluttet å regne. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?Kom hjem fra ferie seint fredag kveld, og har vært til og fra her nå i fire uker. Derfor har jeg vasket huset, og skifta på sengene. Mannen har revet innvendig i garasjen for så å bygge den opp igjen med bedre lagringsplass innvendig. Skikkelig spennende!
|
|
|
#19 |
|
Stadig underveis
Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?Trener, ser serie, vasker klær og tar noen e-poster.
|
|
|
#20 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?Jeg har vært på tur i 2,5 timer med bikkjer og naboen, hadde ikke hun dratt meg med ut hadde jeg ikke giddet - det striregner.
|
![]() |
|
|