|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Levis Demi Curve - finnes ennå? Alternativt hva?Jeg innser at jeg må kjøpe meg en ny dongeri, kanskje en størrelse større i livet enn dem jeg har liggende |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Levis Demi Curve - finnes ennå? Alternativt hva?Finnes ikke her jeg bor hvertfall
![]() |
#3 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Levis Demi Curve - finnes ennå? Alternativt hva?Jeg tror alle Curve ID er utgått, dessverre.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Levis Demi Curve - finnes ennå? Alternativt hva?Jeg hadde en eller to, men brukte de så mye at de fikk hull. Synd, de var så gode.
![]() |
#5 |
I mål
|
![]() Sv: Levis Demi Curve - finnes ennå? Alternativt hva?
Dette var et godt tips! Kjøpte to i dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Borte
|
![]() Sv: Levis Demi Curve - finnes ennå? Alternativt hva?Jeg kjøpte en sånn en før sommeren. På Zalando.
![]() |
#7 |
I mål
|
Det hadde vært supert, de er til og med på salg, men ekstremt utplukket på størrelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
--
|
Jeg er på ingen måte skinny og trodde aldri i livet at den buksa ville passe. Men mye stretch i den. Jeg er sånn ca str 44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
maler
|
![]() Sv: Levis Demi Curve - finnes ennå? Alternativt hva?Jeg gikk tur med noen damer som var i ekstase over noen lee-bukser kjøpt på carlings. Jeg vet ikke modell, men det de sa var omtrent det vi sa da vi fant demi-curve i sin tid.
![]() |
#13 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Levis Demi Curve - finnes ennå? Alternativt hva?Søsteren min skryter veldig av Diesel Livier tror jeg det er.
![]() |
#14 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Levis Demi Curve - finnes ennå? Alternativt hva?Jeg trives veldig godt i jeans fra Tiger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Levis Demi Curve - finnes ennå? Alternativt hva?Nei, det er nye modeller. Damemodellene starter på 700, og opp. Fra skinny til bootcut. Jeg fikk god service på Levis Store nederst i Karl Johan. Tror jeg fant at 710 modellen satt i livet. Jeg skulle gjerne hatt noen Bold modeller med lavt liv.
![]() |
#18 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Levis Demi Curve - finnes ennå? Alternativt hva?Poenget med Curve ID var at de hadde ulike modeller basert på fasong, og ikke bare på størrelse.
![]() |
#19 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Levis Demi Curve - finnes ennå? Alternativt hva?Nå har jeg sjekket, jeg kjøpte Levis 712 slim. Jeg var i ferd med å gå uten å kjøpe da selgeren spurte hva som var feil. Buksene gikk for langt opp og fikk glippe bak, da fikk jeg et nummer mindre med lovnad om at den tilpasset seg over magen, og det stemte. Før kjøpte jeg Bold, men de var for store over baken, Demi satt over baken, men da måtte belte til for ikke å blotte trusa. Så jeg synes ikke Curve ID buksene var perfekte.
![]() |
#20 |
maler
|
![]() Sv: Levis Demi Curve - finnes ennå? Alternativt hva?Å finne bukser som sitter i livet uten å bli for trange over hoftene er ikke enkelt! Og ofte er de så lave i livet at trusa synes ja, den syken hadde jo curve-buksene også hvis man ikke fant en som det sto classic på. Men det forundrer meg litt at det skal være så vanskelig å finne, det er jo ikke akkurat få som har det problemet.
![]() |
|
|