Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Levis Demi Curve - finnes ennå? Alternativt hva?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-15, 21:46   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Levis Demi Curve - finnes ennå? Alternativt hva?

Jeg innser at jeg må kjøpe meg en ny dongeri, kanskje en størrelse større i livet enn dem jeg har liggende . Jeg er ingen stor bukseshopper, kjøpte meg tre Levis Demi Curve for 2 år siden, og har brukt dem. Helt bakpå altså.

Finnes disse i butikk ennå, alternativt hvilken modell anbefales nå til en som liker denne?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-15, 22:35   #2
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Levis Demi Curve - finnes ennå? Alternativt hva?

Finnes ikke her jeg bor hvertfall
Fryktelig irriterende.

Gammel 06-11-15, 23:03   #3
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg tror alle Curve ID er utgått, dessverre.

Gammel 06-11-15, 23:05   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde en eller to, men brukte de så mye at de fikk hull. Synd, de var så gode.

Men, jeg fant meg en OK modell på Cubus, jeg. Den heter Sarah tror jeg, billig og bra.

Gammel 10-11-15, 21:33   #5
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Utrop

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg hadde en eller to, men brukte de så mye at de fikk hull. Synd, de var så gode.

Men, jeg fant meg en OK modell på Cubus, jeg. Den heter Sarah tror jeg, billig og bra.

Dette var et godt tips! Kjøpte to i dag!

Gammel 06-11-15, 23:12   #6
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte en sånn en før sommeren. På Zalando.

https://www.zalando.no/dame/?q=levis+demi+curve&qf=1

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-15, 18:54   #7
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg kjøpte en sånn en før sommeren. På Zalando.

https://www.zalando.no/dame/?q=levis+demi+curve&qf=1

Det hadde vært supert, de er til og med på salg, men ekstremt utplukket på størrelser.

Gammel 07-11-15, 19:04   #8
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

710 super skinny kjøpte jeg. Veldig fornøyd 😄

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-15, 19:09   #9
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

710 super skinny kjøpte jeg. Veldig fornøyd ��

Super skinny høres liksom ikke helt ut som meg, for å si det mildt!

Gammel 07-11-15, 22:43   #10
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Super skinny høres liksom ikke helt ut som meg, for å si det mildt!

Jeg er på ingen måte skinny og trodde aldri i livet at den buksa ville passe. Men mye stretch i den. Jeg er sånn ca str 44.

Gammel 06-11-15, 23:14   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gikk tur med noen damer som var i ekstase over noen lee-bukser kjøpt på carlings. Jeg vet ikke modell, men det de sa var omtrent det vi sa da vi fant demi-curve i sin tid.

Gammel 06-11-15, 23:20   #12
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte demi curve i Levis butikk i USA i sommer.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-15, 23:33   #13
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Søsteren min skryter veldig av Diesel Livier tror jeg det er.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-15, 00:09   #14
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Jeg trives veldig godt i jeans fra Tiger.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-15, 00:11   #15
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Lee Scarlett funker!

Gammel 07-11-15, 00:22   #16
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Jeg kjøpte noen fine Levis på Carlings som passer meg like bra som demi curve. Skal finne navnet i morgen.

Gammel 07-11-15, 08:45   #17
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det er nye modeller. Damemodellene starter på 700, og opp. Fra skinny til bootcut. Jeg fikk god service på Levis Store nederst i Karl Johan. Tror jeg fant at 710 modellen satt i livet. Jeg skulle gjerne hatt noen Bold modeller med lavt liv.

http://www.levi.com/US/en_US/category/women/jeans

Gammel 07-11-15, 09:44   #18
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Poenget med Curve ID var at de hadde ulike modeller basert på fasong, og ikke bare på størrelse.

Jeg brukte selv Slight Curve fordi jeg har ganske rette hofter, mens Demi Curve skar seg inn i hoftene og laget muffintop. Bold Curve var typisk for dem som hadde brede hofter og mye smalere midje. Jeg synes det er litt dumt at de har fjernet disse mulighetene, for endelig gikk det an å finne perfekte jeans for folk med samme størrelse, men med ulik fasong. Mange med bredere hofter enn midje opplever nok å måtte gå opp i størrelse, og så ender de opp med jeans som ikke er fine i livet, slik at de må bruke belte.

Gammel 07-11-15, 18:16   #19
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Nå har jeg sjekket, jeg kjøpte Levis 712 slim. Jeg var i ferd med å gå uten å kjøpe da selgeren spurte hva som var feil. Buksene gikk for langt opp og fikk glippe bak, da fikk jeg et nummer mindre med lovnad om at den tilpasset seg over magen, og det stemte. Før kjøpte jeg Bold, men de var for store over baken, Demi satt over baken, men da måtte belte til for ikke å blotte trusa. Så jeg synes ikke Curve ID buksene var perfekte.

Company på Byporten fører Tiger, nydelige bukser.

Gammel 07-11-15, 18:40   #20
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å finne bukser som sitter i livet uten å bli for trange over hoftene er ikke enkelt! Og ofte er de så lave i livet at trusa synes ja, den syken hadde jo curve-buksene også hvis man ikke fant en som det sto classic på. Men det forundrer meg litt at det skal være så vanskelig å finne, det er jo ikke akkurat få som har det problemet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13.