Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Anbefaling: Social Print Studio - printe instagrambilder

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-15, 09:11   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefaling: Social Print Studio - printe instagrambilder

Jeg tar noen fine instagrambilder, om jeg skal si det selv. Så derfor bestilte jeg en pakke fra Social Print Studio, og de ble utrolig fine! Billig var det også. Jeg fikk 24 bilder, printet på mellomtykk kartong for $12, + $5 i porto. Bestilte dem 9. oktober, og i går kom de i posten.

Man trenger ikke ha instagram, men kan også laste opp bilder fra datamaskinen. Jeg tror de bør være ferdigkuttet som kvadrat, ellers drar den bildet. Jeg tenker å bestille noen til og bruke som gavelapper til jul, samt ramme inn noen å gi bort.

Selv har jeg hengt opp alle i grid med Lomo photo clips.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-15, 10:00   #2
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefaling: Social Print Studio - printe instagrambilder

Kom de med vanlig post? Jeg har nemlig også vært superfornøyd, men det eneste var at de sendte med DHL og det ble så utrolig mye fuzz at jeg har vegret meg for å bestille igjen (kom kun på dagtid da ingen var hjemme osv).

Jeg laget et stort hjerte på veggen av bilder fra Instagramkontoene våre, barna synes det var skikkelig stas, så det hadde vært moro å gjort det samme på rommene deres.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-15, 10:22   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Føler du at Lomiclipsene har "dramatically changed your life", Tally?

(Fascinerende reklametekst på siden. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-15, 10:38   #4
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gøy! Jeg fikk lyst til å klipse! (Lot meg altså lure av den grandiose reklameteksten. )

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-15, 10:39   #5
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenk å få jobbe med markedsføring "Over there"! Da hadde man kun trengt ordboken med de STORE ordene!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-15, 10:47   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Kom de med vanlig post? Jeg har nemlig også vært superfornøyd, men det eneste var at de sendte med DHL og det ble så utrolig mye fuzz at jeg har vegret meg for å bestille igjen (kom kun på dagtid da ingen var hjemme osv).

Ja, kom i vanlig post. Kunne jeg velge ved utsjekk mon tro? Husker ikke.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Føler du at Lomiclipsene har "dramatically changed your life", Tally?

(Fascinerende reklametekst på siden. )

But of course. Life wouldn't be the same without them.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-15, 10:51   #7
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Kult. Jeg har bestilt magneter fra Sticky 9 som jeg har tenkt til å henge på kjøleskapet. De har ikke kommet enda da, bestillte denne uka så det er ikke så rart. Tror det blir kult.

https://sticky9.com/

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-15, 22:22   #8
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Kult. Jeg har bestilt magneter fra Sticky 9 som jeg har tenkt til å henge på kjøleskapet. De har ikke kommet enda da, bestillte denne uka så det er ikke så rart. Tror det blir kult.

https://sticky9.com/

De har jeg bestilt fra også, og er veldig fornøyd. Fri frakt, kjapp levering og i det hele tatt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:32.