|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Klar
|
Sv: Sopot i PolenHvem er det som skal reise? Kjærestetur eller familietur? Eller jentetur? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sopot i PolenIkke et sted jeg vil dra igjen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tåler regn
|
Sv: Sopot i PolenVi tenkte å fra sammen med en annen familie som også har en jente på 11år, men nå begynner jeg nesten å tvile om vi skal bestille der.... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sopot i Polen
Det var skikkelig dølt, byen var ingen by, ikke et tettsted engang, og det var ingenting annet der enn en strandpromenade. Det var rett og slett ingenting. Gdansk var bedre, selv om jeg kanskje er en av de få som ikke ble superbegeistret over den byen heller. Ikke et sted jeg drar tilbake til. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Sopot i PolenVi kom i prat med noen polakker da vi var i Gdansk, og de sa at vi ikke måtte bade i sopot. De lokale bader ikke der, for mye forurensing.
|
|
|
|
#8 |
|
Bookhouse girl
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Sopot i PolenJeg har vært i Sopot med jobben, og det er som de sier, en ganske pen liten badeby. Såpass nær Gdansk at det er overkommelig med drosje dit. En bra sushirestaurant og flott strand og strandpromenade. Man må nok litt ut av byen for å finne noe særlig å gjøre. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Sopot i PolenJeg var i Sopot en langhelg i et 40-årslag. Jeg synes kvaliteten på restaurantene overrasket positivt. Det var fin strand og flott spa. Og så var det relativt billig.
|
|
![]() |
|
|