|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Kjoletips til bryllup - dresskode: bunad/dressJeg skal i bryllup i høst. Kleskode er bunad/dress - jeg har ikke bunad, og delvis på grunn av at jeg reiser med fly er jeg ikke så gira på å få lånt meg en heller.....
Min signatur ™ Sist redigert av Che : 23-07-15 kl 11:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjoletips til Bryllup - dresskode: bunad/dressPen lang sommerkjole med evnt matchende sjal, sko, veske.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Kjoletips til Bryllup - dresskode: bunad/dressMerkelig dresskode, bunad er galla...
![]() |
#5 |
![]() Sv: Kjoletips til Bryllup - dresskode: bunad/dressuansett ligger vel minst smoking mellom der?
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Kjoletips til Bryllup - dresskode: bunad/dressMerkelig dresskode. Jeg hadde forholdt meg til herrekoden, siden du ikke kan/ønsker å gå i bunad: for dress kan du bruke ganske uformelle kjoler eller bukser, for mørk dress bør du stille mer formelt antrukket (noe jeg sikkert hadde landet på selv, med tanke på at mange vil bruke bunad). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kjoletips til bryllup - dresskode: bunad/dressSelv om dresskoden kanskje ikke er helt korrekt, syns jeg ikke den er merkelig eller vanskelig å forstå med tanke på hva slags klær Folk Flest har. Jeg regner med at det er et bryllup som er litt bondestyle? Man kan jo fint bruke bunad til omtrent alle dresskoder som er mer enn vanlig pent kledd, og mange menn har én dress som man bruker til pent.
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Kjoletips til bryllup - dresskode: bunad/dressBrudeparet har begge bunad, så det er ikke rart. Jeg føler dog at jeg vil føle meg "under dressed" uansett. Jeg kjenner ingen med unntak av bruden og ei til, så jeg har ingen å "støtte" meg til.
![]() |
#9 |
![]() Sv: Kjoletips til bryllup - dresskode: bunad/dressVanskelig er den ikke, og jeg hadde sikkert landet på en ganske "klassisk, lang penkjole", det er relativt safe i bryllup om det er bunad eller dress på de andre?
![]() |
#12 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjoletips til bryllup - dresskode: bunad/dressKjempefin kjole, og den må da helt klart være bra nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|