|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hvor gjør du av nøkkelen til skapet når du trener?Tidligere hadde jeg kodelås på treningssenter, men nå har jeg lås med nøkkel. Jeg syns det er styrete å finne et bra sted å ha nøkkelen. Noen bukser har lomme med glidelås, men alle mine har ikke det. Har jeg joggesko på meg så skjer det at jeg knyter den fast i skolissen, men det fungerer ikke med spinningskoene. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvor gjør du av nøkkelen til skapet når du trener?Legg den i BH-en!?
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor gjør du av nøkkelen til skapet når du trener?Jeg har alltid joggesko på, og knyter nøkkelen fast i skolissen. Hvis jeg ikke kunne gjøre det, hadde jeg kanskje brukt en liten nøkkelring som kunne festes ett eller annet sted i skoen eller buksen - eller BH-en, ja.
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor gjør du av nøkkelen til skapet når du trener?Jeg lurer på om jeg la den nedi skoen?
|
|
|
#9 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Hvor gjør du av nøkkelen til skapet når du trener?Vannflasken min har en holder/håndtak/vetikkehvajegskalkalledet formet som en slags karabinkrok, jeg trer nøkkelringen med nøkkelen på der.
|
|
|
#11 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gjør du av nøkkelen til skapet når du trener?Jeg har den i strikk rundt vannflaska. Kjøpte et slik strikk på XXL.
|
|
|
#12 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hvor gjør du av nøkkelen til skapet når du trener?Jeg har en drikkeflaske fra Contigo som har et rom på siden, med plass til nøkkel og adgangskort.
|
|
|
#14 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor gjør du av nøkkelen til skapet når du trener?Jeg har et magnetarmbånd som slipper meg inn og ut av treningssenteret, samt låser/låser opp skapet.
|
|
|
#15 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gjør du av nøkkelen til skapet når du trener?
Jeg og! Elsker det!
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Har tro på forbedring
|
De tar ikke hensyn til de som er smale rundt håndleddet - jeg kan ikke bruke arbåndet for det henger ikke skikkelig på meg. (eller, det henger OG slenger på meg) enda jeg har str S. Jeg har også min sånn dings rundt drikkeflaska...
|
|
|
#18 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gjør du av nøkkelen til skapet når du trener?Jeg har tredd den fast i en hårstrikk som jeg har rundt drikkeflaska. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
Jeg og. Trodde alle gjorde det sånn jeg.
|
|
|
#20 |
|
Guardian of the galaxy
|
Nemlig.
|
![]() |
|
|