Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Truse og bh som matcher

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-07, 22:54   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Truse og bh som matcher

Har du ofte det?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 22:55   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Truse og bh som matcher

Nja. Ofte har jeg sort bh og sort truse, eller begge deler hvit.
Jeg har veldig få sett.

Gammel 26-05-07, 22:57   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har et bredt begrep for hva som er matchende på undertøy. Har alltid ensfarget BH (finnes jo ikke mønstrete over b-cup ) også prøver jeg å la trusen ha mønster som tar opp den fargen. Men det er ikke avgjørende for dagsform og selvfølelse for å si det sånn.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 22:59   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg har av en eller annen merkelig grunn nesten bare hvite truser og svarte bher.

Gammel 26-05-07, 23:02   #5
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Hos meg er det omvendt...svart truse og hvit BH, faktisk.

Drømmer om ny garderobe, fra innerst til ytterst.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:05   #6
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

(finnes jo ikke mønstrete over b-cup ) .

Det gjør det vel Jeg har flere mønstrede, og bruker c-cup.
Forøvrig liker jeg at de matcher. Men jeg har jo endel flere truser enn bh er, så noen ganger får det jammen holde at fargen stemmer sånn ca

Gammel 26-05-07, 23:10   #7
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Det gjør det vel Jeg har flere mønstrede, og bruker c-cup.

Mente vel egentlig over c-cup. Og det er mulig det finnes mer nå enn før, og nå har jeg blitt vant til å ikke kjøpe sett men heller truse og BH hver for seg.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:14   #8
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Mente vel egentlig over c-cup. Og det er mulig det finnes mer nå enn før, og nå har jeg blitt vant til å ikke kjøpe sett men heller truse og BH hver for seg.

Det finnes masse.

Problemet er ikke at det ikke finnes, men at det koster det hvite ut av øyet. Må man så må man, og ebay er en venn i nøden, men jeg må ikke ha truser til 200 kroner stykket selv om jeg må ha bh i 80dd eller 75e.

Så jeg har masse fine mønstrede bh'er, men trusene er ensfargede og kjøpt et annet sted.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 18:26   #9
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Nja. Ofte har jeg sort bh og sort truse, eller begge deler hvit.

Ja, det er sånn omtrent så langt eg strekker meg også

Gammel 27-05-07, 18:44   #10
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg kjøper gjerne sett med 1 BH og 2 truser, og ja, jeg prøver å få overdelen til å matche underdelen. Unntaket er litt gjennomsiktige bukser - dem skal jeg bruke hudfargede truser til.

Og så skal undertøyet stå til resten av klærne. I det minste skal undertøyet være samme fargetone eller lysere enn klærne.

Er det en god BH, kan det hende jeg har flere like, og antallet truser er tilsvarende større.
Har jeg lyse bukser er ikke trusa sort, det er egentlig viktigere matching.

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Matcher ikke alltid nei. Da jeg var singel var jeg nesten fanatisk, alltid matchende undertøy og alltid nybarberte legger.

Det var en gang ...

Orden i undertøysskuffen, ikke bokser (de har jeg til annet stasj litt lenger ned i kommoden), sirlig brettet og lagt pent etter hverandre i farger, sånn som sokkene ...

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 22:58   #11
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei og jeg skjønner ikke helt poenget med at det skal matche.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 22:59   #12
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Nei og jeg skjønner ikke helt poenget med at det skal matche.

Man vet jo aldri når man skal kle av seg for å gjøre inntrykk på noen.

Gammel 26-05-07, 23:05   #13
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Man vet jo aldri når man skal kle av seg for å gjøre inntrykk på noen.

Da kler man av seg alt. Det gjør som regel større inntrykk.

Jeg har forøvrig mye mønstret, og det er ganske mange år siden jeg passet i en B-cup.

Gammel 26-05-07, 23:06   #14
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Da kler man av seg alt. Det gjør som regel større inntrykk.

Jeg har forøvrig mye mønstret, og det er ganske mange år siden jeg passet i en B-cup.

Den skal jeg prøve på legen neste gang.

Gammel 26-05-07, 23:08   #15
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Den skal jeg prøve på legen neste gang.

Jaja, okeida.

Gammel 26-05-07, 23:06   #16
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Har bare sort og hvitt - stort sett sorte truser. Om det er hvit eller svart BH er ikke så nøye. Har ingen sett.

Gammel 26-05-07, 23:21   #17
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Skulle ønske jeg hadde en mengde gode bh+truse-sett, men prisen på en god bh som passer etter amming og to pupper som er uenige om størrelse, så blir det ikke økonomi til slikt.

Jeg har et par tre gode bh-er i mer eller mindre standardfarger, min siste (og eneste som passer )er lys rosa og nyydelig og passer under alle topper rent fargemssig.

Trusene er stort sett enten svarte eller hvite.

Gammel 27-05-07, 00:26   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ting som egentlig hører sammen er ikke-eksisterende, men ettersom 85 % av undertøysparken er svart, må det kunne sies å matche godt nok allikevel.

Gammel 27-05-07, 20:18   #19
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Det er svært sjelden at mitt undertøy matcher. Jeg har svært få sett, 3 kanskje, så det sier seg vel selv at det blir ytterst sjeldent.

Gammel 27-05-07, 22:21   #20
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Omtrent aldri.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:05.