|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Lesebrett? Opplys en idiot!Jeg skal på 3 1/2 ukes øyhopping i Hellas til sommeren. Den eneste bekymringen jeg har i forhold til det akkurat nå er hvordan jeg skal få med meg nok bøker. Jeg har null kjennskap til ulike typer lesebrett, men jeg ser for meg at jeg 1) vil ha problemer med å se skjermen og 2) at sand kommer til å ødelegge hele dingsen (Jeg er ikke solstol-typen).
![]() |
#2 |
Unik
|
![]() Sv: Lesebrett? Opplys en idiot!Du har ikkje problemer med å sjå skjermen med Kindle i alle fall. Er ein av dei store fordelane. Sand har eg ikkje kjennskap til. Har ikkje testa det ut
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Lesebrett? Opplys en idiot!Du trenger en Kindle eller eller annen type lesebrett med passiv skjerm. De fungerer like bra utendørs som papirbøker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lesebrett? Opplys en idiot!Paperwhite har vel en måneds batterilevetid. I tillegg lades kindle via micro USB, så om du har androidtelefon er det veldig greit å lade den.
![]() |
#7 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Lesebrett? Opplys en idiot!
Veldig greit å lade om du har iPhone eller annen type USB-lader også: det er bare å bruke kabelen som følger med Kindelen og plugge den inn i stikkontakten til telefonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bedreviter
|
Ah. Men da kan du jo åpne posen og bytte side. Mer upraktisk, absolutt, men bedre enn å ikke bruke den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Lesebrett? Opplys en idiot!Kindle Paperwhite, som er den beste Kindle-modellen, etter min mening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Lesebrett? Opplys en idiot!Posen kommer borti skjermen. Svosj, tre kapitler frem.
![]() |
#14 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Lesebrett? Opplys en idiot!Amazon er hovedkilden til bøker etc. til Kindle, og Kindle i seg selv. Jeg anbefaler også varmt Paperwhite.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lesebrett? Opplys en idiot!Til kindlen kan man også veldig lett få bøker på norsk gjennom ebok.no og ark.no. Jeg har mange norske bøker på min kindle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lesebrett? Opplys en idiot!Jeg elsker min Kindle Paperwhite og gleder meg til å dra på sydenferie UTEN 10-12 bøker i kofferten..! Løp og kjøp, eller rettere sagt: bestill på Amazon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Weee!! Nå har jeg fått norske bøker enkeltpenkelt over på min elskede kindle! Lykke!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|