|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Skolefri på "inneklemtdager" i maiTrondheimsskolen har skolefri 2. mai og 30. mai, dvs fredagene etter 1. mai og Kristi Himmelfartsdag. Og jeg skjønner ikke helt hvorfor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skolefri på "innklemtdager" i mai
Samme her. Dette året skal vi ikke reise bort 1.mai helgen så sånn sett gjør det ikke noe at det ikke er fri på fredag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Skolefri på "innklemtdager" i maiSkolefri her også, med åpen sfo. Mannen og jeg skal faktisk ta oss fri og reise bort denne helga uansett, og svigerforeldrene mine kommer hit for å ha ungene. For dem tror jeg det er enklere at ungene har fri, og kan ta det med ro på morgenen, enn at de skal være nødt til å vekke dem, få i dem frokost og smøre matpakker, og få dem av gårde til skolen i tide. I tillegg kan de finne på noe koselig sammen. Så her er det bare positivt i år i alle fall!
![]() |
#10 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Skolefri på "innklemtdager" i mai2. mai er vanlig skoledag hos oss. 30. mai er felles planleggingsdag for skole og SFO.
![]() |
#11 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Samme her. Jeg trodde begge var fri og har gledet meg til to (tre med pinsen) langhelger på en drøy måned. Dvs. jeg tar meg nå fri begge som planlagt.
![]() |
#13 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Her og.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Skolefri på "innklemtdager" i maiHer er det ikke fri 2 mai, men det er planleggingsdag i himmelfartshelga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Skolefri på "innklemtdager" i maiVår skole har skoledag 2. mai og planleggingsdag 30. mai.
![]() |
#17 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Skolefri på "inneklemtdager" i maiHer er det bare fri 30.mai. Jeg mener det er en av skolens 5 planleggingsdager i løpet av året. For oss funker det utmerket at de legger en planleggingsdag på en slik dag, da har man en langhelg fri om man ønsker å reise på en tur.
![]() |
#18 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Skolefri på "inneklemtdager" i maiIkke fri her 2. mai, men hadde det vært det hadde ikke SFO vært åpen heller.
![]() |
#19 |
I mål
|
![]() Sv: Skolefri på "inneklemtdager" i maiDersom de har fri har de enten planleggingsdag eller det er dager de velger å ta igjen ellers ja, totalt antall skoledager er lovbestemt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Skolefri på "inneklemtdager" i mai
![]() |
|
|