|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() Hjelp med å finne den perfekte tvillingvognenJeg tror egentlig ikke den perfekte tvillingvognen finnes men det er lov å håpe.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 29-12-13 kl 17:32. Årsak: Fikk målt døren til slutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp med å finne den perfekte tvillingvognen.Mountain buggy duet.?
![]() |
#4 |
Lengter etter sola
![]() Sv: Hjelp med å finne den perfekte tvillingvognen.Babycare har 2000,- i avslg på duo nå for tiden.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hjelp med å finne den perfekte tvillingvognenBabyJogger er uten tvil de beste vognene som finnes, er du sikker på du ikke klarer deg med BabyJogger City Mini GT? Den er virkelig fantastisk!
![]() |
![]() |
#8 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hjelp med å finne den perfekte tvillingvognen
Må visst titte på den og.
![]() |
#9 |
finner ut av mye
|
Duet er jo nokså smal, 63cm mener jeg å huske. Vurderte den før jeg kjøpte vogna jeg har nå. Grunnen til at jeg ikke gikk for den var at jeg tenkte kanskje setene ble litt vel smale da, men det er de kanskje ikke?
Nja ... Jeg lånte en Babyjogger i en uke mens min vogn var til reperasjon, og den var ikke så veldig mye raskere å slå sammen syns jeg. Akkurat det med å få den gjennom døra er veldig viktig for meg altså. Hadde en skummel hendelse nylig ser du ...
Jeg lånte som sagt en Babyjogger, men det var ikke GT'en tror jeg. Syntes den var fryktelig tung, men kanskje GT'en er lettere.
Skal se nærmere på MB, ja.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Er du helt sikker på at det er en BabyJogger du har lånt? Den slår man sammen sånn: (Kilde: youtube.com) Jeg kan ikke tenke meg noen annen vogn som er like enkel å slå sammen.
![]() |
![]() |
#11 |
finner ut av mye
|
Det var helt sikkert en Babyjogger ja.
![]() |
#12 |
Lengter etter sola
![]() Sv: Hjelp med å finne den perfekte tvillingvognenJeg synes MB var mye bedre enn p&T.
![]() |
#13 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er en stund siden, men jeg hadde Phil & Teds dobbel, side by side vogn. Fantastisk lett, enkel å manøvrere, lufthjul, skillevegg mellom barna, 5 pkt seler, smal, dype kalesjer, lett å folde, tar liten plass i bagasjerommet og jeg fikk min svært billig. Det er 18 mnd mellom mine, eldste er lang for alderen og jeg kunne ikke ha de vognene med de smaleste setene.
![]() |
#14 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp med å finne den perfekte tvillingvognenNoen år siden nå, men jeg hadde mine to tette i tvillingvogn fra MB Duo, den var helt fantastisk. Kjøpte Phil&Teds også, den solgte jeg raskt videre, en mye dårligere vogn enn MB. Bugaboo hadde jeg aldri, annet enn en stiv Bugaboo Bee som bare var en tullevogn for oss, men trillet andres og ble aldri overbevist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
maler
|
Duet er ikke like god, men den er nesten like god. Litt mer ustabil og litt mindre hjul slik at den ikke er like god i marka som duoen, men den er et veldig godt alternativ når bredden er viktig.
![]() |
#16 |
Trøtt
|
![]() Re: Hjelp med å finne den perfekte tvillingvognenBugaboo Donkey. Uten tvil. Kommer aldri til å bytte. Har en MacLaren som visstnok sklle være god å trille, den er håpløs.
![]() |
#17 |
maler
|
![]() Sv: Hjelp med å finne den perfekte tvillingvognenJeg har mb duet. Plutten på 5 år er for lang for den nå sånn egentlig, men det går ennå. Den er ikke for smal i setene. Men den er ikke fullt så stabil å trille som duo som har større hjul.
![]() |
#18 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hjelp med å finne den perfekte tvillingvognenJeg har hatt City Select til barn med 18 måneder mellom. Jeg var veldig fornøyd med den så lenge vi hadde bag og søskensete eller bilstol og søskensete på den, med to seter syntes jeg tyngdepunktet blei veldig rart, uavhengig av hvordan jeg plasserte seter og unger. Den er smal, men laaaaang. Greit med oppbevaringsplass. Pes å slå sammen, ikke så lett som andre BJ-vogner. Det ene setet må tas av for å få den inn i bagasjerom, og siden vår bodde i bilen, blei jeg drittlei av å pusle den sammen for hver gang og bytta den i en brukt Emmaljunga Twin Nitro, tung som et uvær, men den gikk da an å trille på grus. City Select er for ny asfalt og kjøpesentere... Alt i alt likte jeg den ikke noe særlig. Perifer venninne med tvillinger hadde liknende inntrykk, etter hva jeg har skjønt. Tror heller jeg ville hatt City Mini, planlegger en single-GT til treeren.
— Roald Dahl, Matilda Sist redigert av Matilda : 29-12-13 kl 19:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Lengter etter sola
![]() Sv: Hjelp med å finne den perfekte tvillingvognenEmmaljunga er ganske bred. 79 cm tror jeg.
![]() |
#20 |
Dig for victory!
|
Det var Super Viking jeg tenkte på. Der sitter barna etter hverandre, ikke ved siden av. 57 cm. Kjapt overslag over priser funnet på nett, tilsier at man kan få den med to seter fra 7-8000, men de prisene innebar henting i Sverige. Det gir nå likevel en pekepinn.
— Roald Dahl, Matilda Sist redigert av Matilda : 29-12-13 kl 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|