Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-13, 14:34   #1
Frøken Fjong
Superaktiv

Medlem siden: Oct 2012
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Og da mener jeg en fiks ferdig der det bare er å åpne lukene

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 14:37   #2
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

FPs julekalender så klart!
http://www.foreldreportalen.no/forum/blog.php?b=40653

Gammel 22-10-13, 14:39   #3
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Jeg pleier å kjøpe en god sjokoladekalender på en sjokolade/konfektbutikk. Ellers ser jeg BodyShop har julekalender i år også, men jeg vet ikke noe om hva som er i den.

Gammel 22-10-13, 15:02   #4
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt sjokoladekalender fra Lindt & Sprüngli. http://www.lindt.de/noswf/ger/produk...ventskalender/

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 21:50   #5
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg har bestilt sjokoladekalender fra Lindt & Sprüngli. http://www.lindt.de/noswf/ger/produk...ventskalender/

Lindt! Du bestiller fra den tyske nettbutikken, altså? Interessant! Vi var i Berlin i høstferien, og i matavdelingen på KaDeWe fant jeg denne:

Dessverre var jeg disiplinert nok til å ikke sprette den før vi var hjemme igjen. Dessverre fordi denne sjokoladen er det aller, aller beste jeg har smakt på sjokoladefronten. Jeg burde kjøpt med en kilo! Det har aldri falt meg inn å bestille sjololade på nett, selv om jeg er litt av en netthandelrev, men nå øyner jeg håp om å få tak i mer.

Jeg kjøpte forresten denne adventskalenderen på Illum i København for noen år siden:

Michelsen Chokolade er grei nok, og ikke mer, men kalenderen er så fin, og etterfylles hvert år med det vi foretrekker.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 15:08   #6
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Vel, jeg liker alltid jåleri og årets variant er superjåledeilig; kalender med 24 stk små søte neglelakker! Merket er Ciaté, Drømmemannen kjøpte den til meg i USA, den finnes kanskje her etterhvert også?
Tidligere har jeg hatt hudpleiekalender fra Babor, kvaliteten er knall, du gir huden din 24 dagers ekstra god pleie.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 15:18   #7
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Tidligere har jeg hatt hudpleiekalender fra Babor, kvaliteten er knall, du gir huden din 24 dagers ekstra god pleie.

Ja, denne ønsker jeg meg!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 19:16   #8
Frøken Fjong
Superaktiv

Medlem siden: Oct 2012
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Ja, denne ønsker jeg meg!

Babor hørtes snasent ut ja! Hvor kjøper man herligheten, og hva koster den?

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 19:17   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal ha sjokoladekalender.

Gammel 22-10-13, 21:07   #10
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Fjong, her.

Hvor bor du?

Gammel 22-10-13, 21:15   #11
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Fjong, her.

Den kan ihvertfall kjøpes i enkelte hudpleiesalonger, kalenderen i fjor kostet 600 kroner. Dyrt og inmari deilig.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 21:22   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Vel, jeg liker alltid jåleri og årets variant er superjåledeilig; kalender med 24 stk små søte neglelakker! Merket er Ciaté, Drømmemannen kjøpte den til meg i USA, den finnes kanskje her etterhvert også?

Ja, i fjor fantes det en slik neglelakk kalender på Kvadrat i alle fall.

Gammel 22-10-13, 21:46   #13
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Flaxkalender? Det får holde.
Selv om det høres digg ut med kalender fra Babor da. Fås den på Glasmagasinet, Steen&Strøm evt Kicks eller må man på hudpleiesalonger?

Gammel 22-10-13, 22:04   #14
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Selv om det høres digg ut med kalender fra Babor da. Fås den på Glasmagasinet, Steen&Strøm evt Kicks eller må man på hudpleiesalonger?

Du må på hudpleiesalonger. F eks Beths Beauty. Og vær tidlig ute.

Gammel 22-10-13, 22:17   #15
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Den er i alle fall tilstrekkelig til å bli gyselig sur innen jul.

Gammel 22-10-13, 19:38   #16
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Abonnerer her, mannen fikk Lindtkalender i fjor, usikker på i år.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 19:51   #17
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå ble jeg inspirert til å bestille denne!

Thorntons er en favoritt!

Gammel 02-11-13, 12:10   #18
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Nå ble jeg inspirert til å bestille denne!

Thorntons er en favoritt!

Jeg får beskjed om at de ikke kan "find a service that will deliver to the address above"??? Fikk du bestilt?

Gammel 02-11-13, 16:20   #19
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg får beskjed om at de ikke kan "find a service that will deliver to the address above"??? Fikk du bestilt?

Nå var jeg inne og så og da står det på International Deliveries:

Sitat:

International Deliveries
If you’re ordering for yourself or for a special someone outside of the UK, our delivery time will take up to 10 working days and unfortunatley we can’t guarantee delivery on specific dates. Unfortunately we cannot deliver alcohol, ceramics or flowers overseas.
Our products might be delicious but they’re also perishable. We have no control over the temperature or conditions of your order in transit, so cannot accept responsibility for melted/damaged products.

Gammel 03-11-13, 21:23   #20
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Re: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Skrev mld til butkken og de skal legge av en lakriskalender til meg

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:26.