|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Hva ville du brukt til denne kjolen?Eventuelt; hvordan ville du stylet den? Sist redigert av Mei : 21-04-13 kl 23:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?Åååå, fin!
![]() |
#3 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?Jeg har kjøpt den på Zalando, men de ble utsolgt på null komma svisj. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?Elsker skunkfunk altså! (Tantesofie: folkmalmo har og endel fra skunkfunk)
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?Jeg er ikke helt sikker. Jeg ser litt for meg at jeg kunne brukt mye energi på å bekymre meg for lengden om jeg har hatt den på meg selv, egentlig...men det er innmari fin da. - Og det er jo ikke slik at "alle" vil tenke på "mei med den korte kjolen" - men det hjelper jo ikke om du selv føler på det.
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?Kul kjole! Jeg hadde ikke hatt problemer med longs/tights under, men selv kunne jeg ikke brukt den uten. Jeg ville følt den for kort for meg.
![]() |
#9 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?Til 42 tror jeg. Jeg har 40 og den er ikke stor i størrelsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?
Siden du faktisk spør: jeg syns du skal ha hele strømpebukser til denne. Ikke tights som stopper ett eller annet sted før tærne.
![]() |
#12 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hos meg er det følelsen jeg får. Føler jeg meg litt for 'utlevert' så er det for kort. Jeg har noen få kjoler/skjørt som går noe over kneet, men da blir det ofte støvletter til, eller en strømpebukse som endrer litt på inntrykket. Jeg er 1,69 og har gjerne 7-9 cm hæler i tillegg, så da blir det mye ben. Sist redigert av Dronningen : 22-04-13 kl 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
intro
|
![]() Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?En litt tykk, mørkeblå strømpebukse ville jeg ha brukt. Med litt tykkelse på strømpebuksa tåler man (og i alle fall du!) litt kortere kjoler.
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?For meg (43 år) er den for kort for strømpebukse/tights/ikkeno under. Det er min mening da. |
![]() |
![]() |
#17 |
Erfaren nok
|
Jeg tror også en marineblå tights funker fint. Jeg har nettopp kjøpt meg en Skunkfunk-kjole som går over knærne, og jeg er ikke bekvem med å gå uten tights. Om vinteren har jeg tykke/tette strømpebukser.
![]() |
#18 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?Det er ikke noe i veien med lårene mine ( takk |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?Kan du sy på en 5cm kant i turkis? :???:
![]() |
#20 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?Den kjolen var vanvittig kul! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|