|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?Jeg gjør virkelighet av å rømme landet og finne veien til sol og hvile en uke helt alene. Reiser i uke 17 som er mot slutten av april. Har aldri vært på reise i de områder på den tiden av året og er litt uviss på hva jeg kan forvente av temperatur både på dagtid og kveld. Dette spesielt med tanke på hva jeg bør la finne veien i kofferten.
![]() |
#4 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?Varmt
![]() |
#5 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?Det er jo bare aa google klima for april og mai. Jeg fant at april har gjennomsnittlig 16 til 22 grader mens mai har gjennomsnittlig 17 til 23 grader. Gjennomsnittlig vanntemperatur er 18 grader i april og en grad mer i mai. Selvsagt kan det vaere varmere - eller kaldere - men det vet man jo ikke. At det var varmt en gang noen herfra var der, betyr jo ikke at det blir varmt naar du kommer eller omvendt. Pakkemessig er det jo en liten utfordring sml. med skikkelig varmt sommervaer. Jeg hadde nok tatt med meg baade jakke og bukse til kveldene i alle fall. Og om du vil bade i havet, kommer an paa deg. Jeg hadde droppet det, for jeg liker varmere temperaturer för jeg bader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?Tusen takk for svar!
![]() |
#7 |
Musk
![]() Sv: Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?
Jeg stiller gjerne spörsmaal paa forum naar jeg skal ut og reise, rett og slett bare fordi jeg gleder meg saann og vil planlegge litt. Jeg stiller imidlertid heller spörsmaal om hva man bör se/gjöre eller hvor man bör spise etc. enn om vaeret, fordi jeg synes googling av vaer gir meg bedre svar. Men for all del, du maa gjerne gjöre det annerledes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Musk
Jeg sa ikke at man skulle google vaermeldingene, men google klima, altsaa gjennomsnitt for virkelige verdier i de siste x aarene. Helt enig med at vaermeldinger omtrent aldri stemmer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?Vi var der i midten av februar. Da var det godt og varmt om dagen, men man trengte en jakke om kvelden. Det er sikkert mindre behov for jakka i april.
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?Jeg har vært på Gran Can et par ganger i påsken, ikke så tidlig påske som denne. Men begge gangene har det vært deilig vær. Jeg ville hatt en tynn jakke til kvelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Off the map.
|
![]() Sv: Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?Tynn jakke til kvelden ja. Tror du kan være rimelig sikker på fint vær på dagene, selv om man jo kan ha uflaks. Stort sett rammer uflaksen i perioden desember til februar.
![]() |
#13 |
Står på egne ben
![]() Sv: Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?Jeg var der akkurat nå og skal dit om fem uker. Regner med at vi må ha med mye mindre langt i starten av mai enn det jeg hadde nå. Men det er nok greit å ha tynn lang tights og ei tynn jakke til å ha utenpå om kvelden. Selv om det er varmt i grader på kvelden så blir en gjerne litt grøssen etter å ha ligget i den varme sola på dagen. Hvor skal du bo når du skal dit? Anbefaler å ta med joggesko også. Fint å gå tur i fjellet der også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Den som gir seg...
Jeg skal bo på Marina Bayview. Har aldri vært i Puerto Rico før og tar rett og slett bare en sjans...
![]() |
#15 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?Fin tråd!
![]() |
#16 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?Vi var der nettopp. Hadde tynn cardigan til utekvelder, men brukte ikke hverken strømper eller tights. Og jeg er frysepinne.
![]() |
#17 |
X First Lady
![]() Sv: Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?Om ikke klimaet har forandret seg mye siden jeg engang jobbet der for lenge siden så er været passe varmt og behagelig. Husker ikke at jeg brukte jakke engang men det kan nok være lurt å ha med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Den som gir seg...
Tusen takk! Skulle gjerne hatt deg med!
![]() |
#19 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?Det går ekspressbusser fra Puerto Rico til Las Palmas, og busstasjonen lå midt i byen. Så du trenger ikke kjøpe en relativt dyr "gruppetur" for å komme deg dit.
![]() |
![]() |
#20 |
X First Lady
Mange flotte butikker der amor |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|