|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor sent får barna dine ringe til venner?Er det for sent for en 8-åring å ringe en klassevenn kl.22? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Teller ned
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Nå har ikke jeg så store barn, men svarer allikevel. Ja, jeg synes kl.22 er for sent. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Aquarist
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Min 8 åring er som oftest i seng klokken 22. En gang i blandt i helgene er han litt lengre opp men jeg tror ikke han får ringe til andre unger etter klokken 20.00. Sist redigert av linka-mor : 20-04-07 kl 23:17. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Ja, det synes jeg er for sent. Min snart 8-åring er i seng klokken 22 selvom der er helg og fridag i morgen. Mobil har hun heldigvis ikke enda!
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?22 er altfor sent spør du meg. Jeg har ikke barn i "ringealder" enda, men hun kommer ikke til å få ringe folk verken for tidlig eller for sent. Bør ikke de fleste 8-åringer være i seng så sent? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
saftig
|
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?
Eh, ja? Er det normalt at åtteåringer er oppe så lenge? Min tiåring er i seng før det. Her får de ikke ringe etter klokken åtte.
|
|
|
#9 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Min åtteåring er i seng åtte i ukene og ni i helgene, så da måtte han i alle tilfelle ringe i søvne. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nå også i farger
Det vet jeg lite om, men noen er det i alle fall. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Når min datter var 8 år så var hun i seng lenge før kl 22.00 om kvelden og det samme skal junior være til neste år når han blir 8 år. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nå også i farger
Jeg også. De få gangene jeg gjør det, er det fordi det er viktig og jeg vet at vedkommende sitter sent oppe. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ferdig!
Hvor: Telemark
Jeg også! Jeg er stort sett i seng jeg i 22 tiden, eller iværtfall på tur i seng og ønsker ikke å snakke i telefonen. Er innmari trøtt på kvelden og for at hele neste dag ikke skal bli ødelagt trenger jeg nok søvn.
|
|
|
#15 |
|
Den som gir seg...
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Det er altfor sent! Mine barn i 8 års alder har vært i seng lenge før 22! Faktum er at her er til og med snart 13 år ingen i seng før 22.
|
|
|
#16 |
|
Har fått nytt nick
|
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Helt enig med flertallet. ALT for sent, Jeg syns til og med det er for sent for voksne, med mindre det er noe veldig viktig som ikke kan vente og man VET at vdkommende er våken. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Enig. Min grense for å ringe voksne går rundt kl. 21, ungene får ikke ringe noen senere enn rundt kl. 19.
|
|
|
#18 |
|
Utenlands
![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Her ringer hverken store eller små så sent, med få unntak. Jeg har noen med-b-menneskevenner som jeg vet setter pris på en god samtale på kveldstid. Disse kan gjerne også ringe meg. Men her i huset reagerer vi nok heller mer i motsatt retning, vi blir ofte oppringt eller får besøk altfor tidlig i helgene. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Alt for sent. ;jupp: |
|