|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Curlingkone
|
![]() Hvor bestiller dere hudpleieproduktene deres?Jeg har som gammel hudterapeut vært skeptisk til å bestille på nettet. Men tenker at det er ingen grunn til å være det om man bestiller fra seriøse aktører.
![]() |
#2 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvor bestiller dere hudpleieproduktene deres?Jeg bestiller hårprodukter fra feelunique.com. Til huden bruker jeg kun Decubal og den handler jeg hovedsaklig på apotek i Sverige.
![]() |
#3 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor bestiller dere hudpleieproduktene deres?
![]() |
#4 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor bestiller dere hudpleieproduktene deres?Har kjøpt Decleor-produkter fra www.feelunique.com flere ganger. De har en del salg der inne nå, veldig gode priser. Vær obs på at de også refunderer utgifter til moms/toll hvis du bestiller over tollgrensen, det har jeg benyttet meg av flere ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor bestiller dere hudpleieproduktene deres?Har kjøpt hårprodukter og noe sminke på Blush. Vet at de har kremstasj også. De sender utrolig kjapt og har gode rabatter.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor bestiller dere hudpleieproduktene deres?Stort sett feelunique.com
![]() |
#8 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvor bestiller dere hudpleieproduktene deres?På produktene jeg bruker ligger som regel Blush langt høyere i pris enn feelunique, så det er lurt å sjekke pris når man vet hva man skal ha og så bestille der det er billigst.
![]() |
|
|