|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Personlig pessimist
|
![]() Fra tykt hår til tynt: hva trenger jeg?
![]() |
![]() |
#2 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra tykt hår til tynt: hva trenger jeg?Du trenger hårskum iallefall, og hårføner
![]() |
#3 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra tykt hår til tynt: hva trenger jeg?For meg med tynt, fint nordisk hår funker det best med saltvannspray i hårrøttene og deretter føning. Og litt hårspray som ikke er klissete.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra tykt hår til tynt: hva trenger jeg?Jeg bruker tørrsjampo på spray.
![]() |
#5 |
fornyet
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra tykt hår til tynt: hva trenger jeg?Jeg har ingen gode råd, men opplever også massivt hårtap.
![]() |
#6 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Fra tykt hår til tynt: hva trenger jeg?Jeg bruker saltvannspray stort sett, i tillegg spray for varmebehandling og evt. tørrvoks når jeg skal style håret mer enn til vanlig.
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra tykt hår til tynt: hva trenger jeg?Sebastian Light eller Volupt er stalltips fra ei som aldri har hatt annet enn tynt og flatt hår... Ikke billigste sjampo og balsam på markedet, men veldig drøyt og funker i hvertfall på meg.
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Fra tykt hår til tynt: hva trenger jeg?Tusen takk for svar! Håret mitt vokser fremdeles veldig fort, så jeg har ikke så lyst til å klippe det særlig kort. Det mister fasongen så veldig fort, og det å gå til frisør er nokså krevende for meg på mange vis. Til nå har jeg brukt All Soft fra Redken, men det spørs om jeg ikke må gå over til noe annet, ja. Jeg ser at en del hår vokser ut igjen, men jeg er usikker på om det bare er håret jeg mistet under ammingen sist runde.
![]() |
![]() |
|
|