|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Støtter du en humanitær organisasjon med en fast sum i måneden? | |||
| Ja |
|
100 | 78,13% |
| Nei |
|
22 | 17,19% |
| Vurderer det, skal snart få ut fingeren |
|
6 | 4,69% |
| Har ikke du noe med |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Vaklende
|
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?Autotrekk til Redd Barna hver måned, 250 kr. I tillegg kjøper jeg Asfalt så ofte jeg har anledning, jeg liker konseptet (at selgerne tar tak i form av å kjøpe bladene og videreselge med fortjeneste, at de som bidrar kan lese om sakene, at det ofte gir anledning til en liten prat og "menneskemøte" slik at man blir kjent) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
This is normal!
|
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?Ja, Leger uten grenser, Røde Kors og Amnesty hver måned og ca 150-200 kr til hver.
|
|
|
|
#4 |
|
This is normal!
|
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?Jeg mener selv jeg burde gi mer, for dette er jo en veldig liten andel av lønnen min, men det er å det det er.
|
|
|
|
#5 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?
Dette kunne jeg skrevet selv.
|
|
|
#7 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?Vi gir fast til sos barnebyer - 250 kr måneden - og mer uregelmessig til andre organisasjoner, for eksempel leger uten grenser og redd barna, og til jul har jeg ofte kjøpt gaver fra folkehjelpa. I tillegg jobber sambo i en humanitær organisasjon, og det går med en del tid utover fast arbeidstid.
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 10-11-12 kl 17:40. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?Kreftforeningen og Verdens Barn (fadderbarn) får fast. Amnesty og Leger uten grenser og et prosjekt noen jeg kjenner driver i Brasil får ofte. Andre får etter innfallsmetoden.
Sist redigert av nolo : 10-11-12 kl 13:36. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Borte
|
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?Fast beløp til Amnesty.
|
|
|
#11 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?Røde Kors og SOS Barnebyer. 250 til hver.
|
|
|
#13 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?Jeg støtter Noah hver måned. Og donerer til Farm Sanctuarys i ny og ne.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?Jeg er Redd barna-fadder, mannen og vesla er SOS Barnebyen-faddere. Utover det gir vi ikke jevnlig, men prøver å gjøre det innimellom, og kjøper som regel noen av julegavene fra Norsk Folkehjelp, Flyktningehjelpen etc.
|
|
|
|
#15 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?Sos barneby.
|
|
|
#17 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?Eg har eit fast beløp til Amnesty og eit fadderbarn. Eg har tenkt å auke med to til fadderbarn, fordi eg tener meir og dette utgjer ein liten del av den totale inntekta mi, men eg har ikkje fått ordna det ennå. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?Nei, for eg klarer ikkje å bestemma meg. Eg gir til forskjellige kvar månad, sist gav eg til Fistula Foundation.
|
![]() |
|
|