|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Fødselsdag om sommeren. Når feirer du? | |||
| Jeg/Vi feirer på selve dagen |
|
7 | 12,50% |
| Barn feirer bursdagen sin i skoleåret før sommeren, voksne på dagen |
|
18 | 32,14% |
| Barn feirer bursdagen sin i skoleåret etter sommeren, voksne på dagen |
|
15 | 26,79% |
| Det varieres når bursdager feires |
|
15 | 26,79% |
| Annet, spesifiserer i tråden |
|
1 | 1,79% |
| Deltakere: 56. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Leser
|
Du som har barn, eller selv har bursdag om sommeren:Når feirer du/dere?
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Du som har barn, eller selv har bursdag om sommeren:Mannen har bursdag rett etter skoleslutt. Feirer på dagen (og påstår at han aldri har hatt særlig med bursdagsselskaper). Knøtteliten har bursdag midt i juli.
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du som har barn, eller selv har bursdag om sommeren:Både lillebror og jeg har bursdag i slutten av juli, samme dag også faktisk. Familiebursdag har vi bestandig på selve dagen eller helga før/etter. Denne datoen har vært bursdag i min familie i 100 år nå, så den er tradisjon alle er vant med. Svigersfamilien har bare måtte venne seg til den tradisjonen de også om de vil være med og feire. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Du som har barn, eller selv har bursdag om sommeren:Jeg har bursdag helt i slutten av juni, jeg hadde alltid barneselskapet før skoleferien, et par uker før dagen min. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Du som har barn, eller selv har bursdag om sommeren:Poden feirer ikke alltid barnebursdagen på selveste bursdagen, men aldri mer enn en uke forskjøvet.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Du som har barn, eller selv har bursdag om sommeren:Jeg har bursdag helt tidlig på sommeren og har tradisjon for å feire på dagen. Da snakker vi før skoleferien vel å merke. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Du som har barn, eller selv har bursdag om sommeren:Jeg har bursdag St.Hansaften, altså 23. juni. Skolen var jo alltid over da, så jeg feiret alltid med venner før skolen sluttet.
|
|
|
#8 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Du som har barn, eller selv har bursdag om sommeren:Jeg har en jente som er født 28. Juni og det blir vel akkurat i skoleferien. Tenker å feire før ferien siden det blir nærmest.
|
|
|
#9 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Du som har barn, eller selv har bursdag om sommeren:
|
|
|
#10 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du som har barn, eller selv har bursdag om sommeren:Minstejenta her er født i juli. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Trøtt
|
Sv: Du som har barn, eller selv har bursdag om sommeren:
|
|
|
#12 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du som har barn, eller selv har bursdag om sommeren:Vi har klart og få alle 3 i ferier. Vi feirer på dagen og før eller etter. Yngste hadde fest på dagen sin, fest med barnehagen og så barnebursdag og enda en feiring da resten av familien var tilbake fra ferie. Det blir altfor mye!
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du som har barn, eller selv har bursdag om sommeren:Føreløpig ingen erfaring men lillebror som kom i år ble født 29juni. Familieselskap kommer nok til å føregå på dagen eller i nærheten alt etter om familie er hjemme osv.
|
|
|
|
#14 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Du som har barn, eller selv har bursdag om sommeren:Vesla har bursdag midt i juli så hun har barnebursdag siste uken før sommerferien, feiring på selve dagen og ikke minst familie og venner når alle er tilbake fra ferie. Mao, minst 3 bursdagsfeiringer. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
awesom
|
Sv: Du som har barn, eller selv har bursdag om sommeren:Har et fellesferiebarn som feiret vennebursdagen sin i forrige uke.
|
|
|
#17 |
|
By the Sea
|
Sv: Du som har barn, eller selv har bursdag om sommeren:Yngstemann har bursdag i begynnelsen av august. Vi venter med barnebursdagen til det nærmer seg skolestart.
|
|
|
#18 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Du som har barn, eller selv har bursdag om sommeren:Jeg har like mange svar som jeg har barn og mann.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 20-10-12 kl 09:47. Årsak: skrivefeil |
|
|
|
![]() |
|
|