|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() [avsporing] Er det de vi er mest glad i som er de viktigste personene i livet vårt?Innlegget mitt drukner i den ene tråden, så vi tar det her:
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [avsporing] Er det de vi er mest glad i som er de viktigste personene i livet vårMamma og pappa og brødrene mine er viktige personer, uten at de er i nærheten av å være på viktigs lista. Pappa er jeg rett og slett litt usikker på, men jeg ville jo blitt utrolig lei meg om de ble borte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: [avsporing] Er det de vi er mest glad i som er de viktigste personene i livet vårJeg tror jeg skjønner hva du mener, men veit ikke helt hva jeg mener for min egen del.
![]() |
#4 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [avsporing] Er det de vi er mest glad i som er de viktigste personene i livet vårDe viktigste for meg er foreldrene mine, broren min, barna(aller aller viktigst) og mannen min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [avsporing] Er det de vi er mest glad i som er de viktigste personene i livet vårJeg har en mamma jeg ikke ønsker å ha kontakt med, slik har det vært i 9 år. Men hun er et av de menneskene jeg er mest glad i her i verden, selvom jeg må holde henne vekk av hensyn til meg selv og ungene mine. Det er vondt iblant, men sånn må det være. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: [avsporing] Er det de vi er mest glad i som er de viktigste personene i livet vår
Jeg tror jeg skjønner spørsmålet, men for meg er det sånn at de som er de viktigste også er de jeg er mest glad i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: [avsporing] Er det de vi er mest glad i som er de viktigste personene i livet vårJeg ser at kanskje ikke alle følger tankegangen min.
![]() |
#9 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: [avsporing] Er det de vi er mest glad i som er de viktigste personene i livet vårJeg skjønte det, Cherry, men jeg står fortsatt på at svaret mitt er riktig for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: [avsporing] Er det de vi er mest glad i som er de viktigste personene i livet vårJa, jeg tviler ikke på det altså.
![]() |
#11 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: [avsporing] Er det de vi er mest glad i som er de viktigste personene i livet vår...
Ungen, 2009 Minste, 2013 Sist redigert av shute : 12-11-12 kl 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [avsporing] Er det de vi er mest glad i som er de viktigste personene i livet vårPappan til snupp er jo viktig i livet mitt, selv om jeg ikke akkurat har den type kjærlighet lenger til han.
![]() |
#13 |
Søt og rar
|
![]() Sv: [avsporing] Er det de vi er mest glad i som er de viktigste personene i livet vårJeg hadde ei som jeg var fryktelig glad i, som ikke var viktig i hverdagen min. Og som jeg savner veldig. Hun er død.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [avsporing] Er det de vi er mest glad i som er de viktigste personene i livet vårMor til stesnuppa er viktig i livet mitt, men jeg er ikke glad i henne på noen måte. Hun gjør hverdagen (eller spes ferier og høytider) vanskeligere for meg og påvirker generelt familielivet og økonomien i stor grad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: [avsporing] Er det de vi er mest glad i som er de viktigste personene i livet vårNei, si det, jeg har vel kvinnelige venner jeg er mer glad i enn min nærmeste kvinnelige kollega, men hun er nå fortsatt en av de jeg er nærest, og hennes liv og dagsform virker inn på mitt i stor grad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: [avsporing] Er det de vi er mest glad i som er de viktigste personene i livet vårNei.
![]() |
#17 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: [avsporing] Er det de vi er mest glad i som er de viktigste personene i livet vårJeg har bodd langt unna familie siden jeg var 19. Jeg klarer meg i det daglige fint uten mye nærvær av dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: [avsporing] Er det de vi er mest glad i som er de viktigste personene i livet vårFor meg er det de jeg er mest glad i som er viktigst. Tror jeg. Familien min, og de beste vennene. Jeg kan ikke komme på noen andre som påvirker mitt liv i så stor grad egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: [avsporing] Er det de vi er mest glad i som er de viktigste personene i livet vårAkkurat nå er de viktigste personene i livet mitt også de jeg er mest glad i. Men jeg har hatt veldig viktige personer som ikke har vært "nære og kjære".
![]() |
![]() |
#20 |
kamerat
|
![]() Sv: [avsporing] Er det de vi er mest glad i som er de viktigste personene i livet vårDe var veldig hjemmeorienterte, de listene, og jeg nekter prinsipielt å svare grunnet kjønnsdelingen (why?!) – men hvis vi definerer «viktig» som «har hatt avgjørende betydning for min personlige utvikling», så er det ganske mange som har vært kjempeviktige for meg uten at jeg er spesielt glad i dem eller har et veldig nært forhold til dem. Folk som har fått meg til å strekke meg og prøve nye ting, folk som har trodd på meg og hjulpet meg, til og med folk som først og fremst har vært ute etter å jekke meg ned et par hakk. Kolleger, fjerne fagfeller og folk jeg ikke engang har møtt. Folk som har tvunget meg til å revurdere og skifte retning.
![]() |
|
|