|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Menn er fine dyr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Mannen og barna. Pappa er også ganske ok, men det er nok de nærmeste som er viktigst ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Jeg digger menn. Og jeg kjenner mange greie, gode menn. Først og fremst liker jeg samboeren min, sønnen min, faren min. Og gutta til samboeren min, ekssvigerfar, onkelen min. Bestefaren til nabojenta, han er grei han! Og så har jeg mange mannlige kompiser. Forrige fredag var jeg på seiltur med to av dem. Mannlige venner er bra venner for meg.
![]() |
#4 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Tja, mannen duger. Og så håper jeg vi unngår å ødelegge det som hittil er et prakseksemplar av en liten mann.
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Jeg har mange menn i livet som er viktige for meg. Jeg vil ikke blande Poden inn i dette, for det er en egen sak med ham.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?I uprioritert rekkefølge: |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Audacious
|
![]() Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Sønnen min, mannen min og faren min.
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Det er mange viktige menn i livet mitt. Klart: Mannen og gutta boys. Pappa, brødrene mine, kompisene mine, noen av fedrene til venner. I tillegg har jeg mange mannlige kollegaer og venner jeg trives veldig godt sammen med - men de er kanskje ikke viktige på samme vis.
![]() |
#11 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?...
Ungen, 2009 Minste, 2013 Sist redigert av shute : 12-11-12 kl 18:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Mannen min, sønnene mine og pappa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Jeg verken kan eller vil prioritere rekkefølgen (hver til sitt bruk...), men nøyer meg med å si at jeg har mange viktige menn i livet mitt. Ektemann, nær venn/sjef og flere andre nære mannlige venner. Jeg har også en bror som i perioder har vært viktig, men som akkurat nå ikke har noen veldig sentral rolle i livet mitt. Faren min var også en svært viktig person for meg, men han døde for noen år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Sønnene mine, såklart. Eks-mannen min er også viktig for meg, vi snakker sammen hver dag og fungerer langt bedre som venner enn som kjærester. Jeg har også noen kompiser som er veldig flinke til å støtte meg når livet går litt i ball, og de setter jeg veldig høyt.
![]() |
#16 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Sønnene mine, mannen min og faren min i særstilling. Og så har jeg spesielt en god mannlig venn og en god del gode mannlige kolleger og noen flotte svogre, fettere og en fin stesønn.
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Gutta mine er ikke menn enda, så hvis man ser bort fra de er mannen min den eneste viktige mannen i mitt liv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Junior og mannen er så klart de viktigste for meg. Pappa og brødrene mine er også kjekke å ha. Brødrene mine er jeg ikke så mye sammen med i hverdagen akkurat og heller ikke de jeg tyr til om jeg har behov for å prate, men om virkelig "shit hits the fan" så er de fabelaktige. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|