|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har satt kona i en 50 %-stillingFaktisk. Jeg fatter ikke at noen kan gå rundt med sånne meninger i dag. Jeg burde ikke bli sjokkert, men jeg gjør det.
|
|
|
#2 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingIkke sjokkert, og for noen kvinner et det tydeligvis helt greit å leve med gammeldagse og utdaterte menn. Godt de finner hverandre da.
|
|
|
#3 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingJeg kjenner at det som Stein Erik Hagen (og Ole Klemetsen) sier, interesserer og engasjerer meg null og niks. Rare gubbene. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Er frisk!
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingDe er bare sære og rare - jeg klarer ikke å interessere meg nok til å prøve å forstå hvorfor de klarer å synes noe sånt er greit å si engang.
|
|
|
|
#5 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingDette kommer definitivt inn under noen som ikke har injurierende kraft. Det faller på sin egen urimelighet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingJa, hva er det for sure oppstøt som kommer fra disse gubbene for tiden? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ekvilist
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stilling
Jeg leste om Hagen og Klemetsen, og vet ikke jeg skal le eller grine. Hagen sier i det minste at han egentlig ikke mener det. Bare liker å provosere. Morsom som få!
|
|
|
#8 |
|
By the Sea
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingHva har Eggum skrevet?
|
|
|
#9 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Siden han ikke vil kommente, så å det være han, tenker jeg. Hvis noen har hacket twitter-kontoen, ville jeg tro at han ville vært tjent med å gå ut med det, og å ta avstand fra det som står istedet for å fremstå som en ukritisk mannsjåvinistisk gris.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dragedytteren
|
Det er sikkert hun som har skrevet det, og han synes det er så pinlig at han helst ikke vil snakke om det.
|
|
|
#12 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingOle Klemetsen har veld aldri vært blandt de skarpeste knivene i skuffen, så at det kommer noe sånn fra den kanten er vel ikke akkurat noen bombe. Jeg er mer sjokkert over at det, i dag, finnes kvinner som finner seg i å bli behandlet på en sånn måte. 'Satt i en 50% stilling' my ass... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingFor mange slag mot hodet. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingJeg sier også som Sonja.
|
|
|
|
|
#18 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingStein Erik Hagen er ingen stor komiker. '
|
|
|
|
|
#19 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stilling:
|
|
|
![]() |
|
|