|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Autofil? Jeg?Jeg skal ha bilen på EU-kontroll og ville i den anledning bytte skiltlyspæren som hadde gått på bilen min. Etter masse fikling og litt assistanse fra min far fikk jeg den omsider ut, og tok den med i en bilutstyrsbutikk. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Autofil? Jeg?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pessimistisk Optimist.
Sv: Autofil? Jeg?Mja, tror det var 350,- for hele greia. Kjøpte hos Torshov. Er sikkert billigere hos Biltema. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Billigviskerne til Biltema har jeg inntrykk av at man bør holde seg unna. En del av dem har vel en tendens til å raskt bli veldig harde....
|
|
|
#6 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Autofil? Jeg?Hahaha følte meg på sanne måte da jeg skulle ha ny slange inni sykkelen. Lang story men føler virkelig at det var samme opplevelse. Hadde jeg punktert på gaten hadde jeg mest sannsynlig gått fra den.
|
|
|
#7 |
|
Pauset
|
Sykkelslanger kan variere veldig mye i pris da, til ditt forsvar. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Autofil? Jeg?Ja det er jo en ting, men hvordan i alle dager skifter man en? Det endte med at sykkelen sto i garasjen her i 9 mnd og forrige søndag kom en venninne og mannen på besøk og han fikset det på 5 min.
|
|
|
#9 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Autofil? Jeg?Tenker de ler godt av oss på bensinstasjoner og verksted.. Ikke at jeg skal si at det kun er kvinner som er slik, men jeg tror vi er litt i overvekt. Jeg hadde nok vært en sånn man ser på overvåkningsfilm som ikke klarer å fylle opp bilen eller kjører av sted med pumpeslangen i bilen osv..
|
|
|
#10 |
|
Pauset
|
Jeg har jobbet på sykkelverksted, og jeg skjønner deg godt. Det er mye duppedingser og man vil jo gjerne ikke ødelegge noe. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Autofil? Jeg?Pffff...hverken mannen eller jeg har greie på bil, og slike ting som pærebytte gjøres på verksted. Til vårt forsvar er det umulig å gjøre noe selv på BMWen vi har hatt. Sånn bortsett fra å fylle diesel, peile olje, fylle spylevæske og skifte viskere. Og DET kan jeg. Og skifte dekk seff. Men resten ordner de hyggelige menneskene på verkstedet.
|
|
|
#13 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
Der kan jeg fint delta. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Tipset: JFGI...
|
|
|
#15 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
Så det står i den? Vel, da må jeg vel finne det ut. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Autofil? Jeg?Joika: |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Pessimistisk Optimist.
Sv: Autofil? Jeg?Min kjære skifter pærer for meg, og det er like mye eder og bannskap over møkkapoloen hver gang. Enda han har peiling på bil og skrur selv... |
|
|
|
![]() |
|
|