|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
bits and pieces
|
![]() Hvorfor er dressen hullete?Jeg gir meg ikke.
Sist redigert av star : 22-03-12 kl 09:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor er dressen hullete?Hmm, det så rart ut, ja.
![]() |
#3 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvorfor er dressen hullete?Klatret på gjerdet? Klatret i trær? Dratt dressen etter seg med halve barnegruppa oppå? Syklet opp ned? Testet ut hvor mye man kan stikke i den før det blir hull? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvorfor er dressen hullete?Ingen trær å klatre i, dressen har vært på gutten og så vidt jeg vet har ingen dratt han langs bakken
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Hvorfor er dressen hullete?Hva sier han selv, da?
![]() |
#6 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvorfor er dressen hullete?
Han aner jo virkelig ikke.
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Sv: Hvorfor er dressen hullete?Vi har forresten lik dress liggende på vent. Lurer på om den noen gang vil passe? Han har 92 i ticket nå, den med stjerner er i 104.
![]() |
#8 |
Erfaren nok
|
Min pjokk på 4 har brukt 104 denne vinteren. Han er ca 105 cm nå. Og dressen passer sånn akkurat.
![]() |
#12 |
bits and pieces
|
Nei. Den henger inne eller er på gutten. Og ingen katt kommer nok i sånn nærhet til gutten uten at han hadde hylt.
![]() |
![]() |
#13 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor er dressen hullete?Ikke vet jeg hva som kan ha skjedd, ingen av mine gutter har fått til noe slikt.
![]() |
![]() |
#14 |
villende
|
![]() Sv: Hvorfor er dressen hullete?Min umiddelbare tanke er småstein som har gnuisset mot stoffet. Jeg syns teorien din høres plausibel ut. Har han f.eks. lekt hund når han har vært ute? Det har vært en populær lek i vår barnehage og jeg ser at krabbing på grus sliter kraftig på dressene (og ødelegger alt av gummitøy...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Ingen skravlebøtte
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor er dressen hullete?Har den vært lagret lenge før han tok den ibruk, eller var den ny? Jeg hadde en erfaring en gang der det plutselig var hull i dongribuksen og flere andre klær. Jeg fant til slutt ut at det må ha vært møll som hadde kommet til i bagen jeg hadde hatt med meg på tur. Jeg ser at hullene i dressen kunne ligne litt........ Jeg tror spyttet som møllen bruker godt kan reagere litt seint, så man trenger ikke få hull med en gagn etter den har blitt angrepet.
![]() |
#16 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvorfor er dressen hullete?Hadde hullene vært på knærne så skulle jeg skjønt det. Men de er nede på beina og inn mot innsiden.
![]() |
![]() |
#17 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvorfor er dressen hullete?Vi har også hatt småstein og grus inne i foret på dressen til storebror da han var 3-4 år. Har aldri gitt meg til å spekulere på hvordan de kom dit. Sykling kan jo slite på dressene, ellers kan de klemme seg gjennom de merkeligste sprekker i gjerder og andre smutthull i klatrestativ eller liknende.
![]() |
#20 |
bits and pieces
|
Jeg har titta der også. Og det kan være et hull der ja, men jeg kan ikke se for meg at all den grusen skal ha kommet gjennom det hullet uten å gjøre det mer rufsete hvis du skjønner hva jeg mener. Men guttungen stapper alt mulig rart i lommene sine altså, så ikke en umulighet.
![]() |
![]() |
|
|