|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Erfaring med sofa ved spisebordet?Et av mine nyttårsforsetter er å bli hårfint flinkere på intertiørting. Og for å være ærlig det skal svært, svært lite til for meg å bli flinkere.
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Erfaring med sofa ved spisebordet?Jeg så at kronprinsparet hadde det iallefall
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Erfaring med sofa ved spisebordet?
Nei. Jeg finner ikke det på nettsidene til Living.
|
|
|
|
#6 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaring med sofa ved spisebordet?Sofa ved spisebordet funker nok om den ikke er for dyp og myk. Slagbenker funker jo fint, så hvis dere finner en sofa som matcher de målene blir det nok bra. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: Erfaring med sofa ved spisebordet?Jeg så en dokumentar om kronprinsparet før jul en gang. De har sofaer ved spisebordet. :hjelpsom: Det så veldig behagelig ut.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De har sikkert vaskehjelp. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Erfaring med sofa ved spisebordet?Jeg ønsker meg det! Noen bekjente fra tyskland har en i sort skinn, i vinkel, og den er fantastisk fin og deilig! Og man kan bli sittende hele kvelden der!
|
|
|
#13 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Nå kommer den ikke før i mars, men dere er jo ganske logiske gjester for å oppfylle mitt "invitere flere gjester på hverdagsmiddag"-forsett.
|
|
|
|
#14 |
|
...we have cookies
|
Og jeg har funnet prisen på denne skjønnheten her. 14' koster den til vanlig. Er akkurat nå på salg til 11500. Jeje. Jeg kan i alle fall drømme. Evt ta meg en tur innom en butikke for å sitte i den og drømme. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#17 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Erfaring med sofa ved spisebordet?Vi har ikke sofa, men på hytta har vi slagbenk ved spisebordet.
|
|
|
|
#18 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Erfaring med sofa ved spisebordet?Om det er fint eller ei, vet jeg ikke helt. Det er liksom noe som skjærer i øynene over den kombinasjonen, men mest pga vane, tror jeg. Men jeg synes det ser fryktelig upraktisk ut. Ufleksibelt, stort og plasskrevende. Særlig hvis man ikke har ubegrenset med plass og vil ha muligheten for å ommøblere litt når man får gjester, f.eks.
|
|
|
#19 |
|
Glamorøs
|
Sv: Erfaring med sofa ved spisebordet?Jeg syns det ser deilig ut, men hadde jeg blitt sittende i midten i et middagsselskap hadde det vært kronglete å gå på do. Og kanskje ikke så behagelig heller når man må sitte veldig rett opp og ned, uten armlener, i noe ganske mykt. Så kanskje da en toseter?
|
|
|
#20 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Erfaring med sofa ved spisebordet?Vi har laget en benk med skinn og puter som står på den ene enden av spisebordet, nettopp for å gjøre sitteopplevelsen bedre ved spisebordet.
|
![]() |
|
|