|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Ullfleecejakke til større barn?Nøstebarn har bestemt at barn over 122-128 bare trenger gensere, og ikke jakker, noen som vet andre steder man kan få tak i?
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Ullfleecejakke til større barn?Vet ikke hvor langt opp Troll sine går? Vi har 122 i ullfleecejakke, men den er noen år gammel, så vet ikke om de har og om det er større størrelser. Titt inne på familiebutikken.no? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ullfleecejakke til større barn?Stormberg har ullfleecejakke til damer i liten XS, ser ikke nevneverdig figursydd ut (og for menn, men de blir gjerne store).
![]() |
#11 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Ullfleecejakke til større barn?
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Ullfleecejakke til større barn?Det kan godt være ren ull. fleece sier bare noe om hvordan stoffet er vevet/strikket, ikke prosenten med ull. Kanskje den lille fra Stormberg eller devold kan funke?
![]() |
#14 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Ullfleecejakke til større barn?Ullfleece isolerer jo bedre pga den luftige egenskapen.
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Ullfleecejakke til større barn?
Jeg tror ikke den fra Devold er ullfleece, bare vanlig strikket ull. Jeg skal stikke innom en sportsbutikk og sjekke den ut. I tillegg har jeg sendt en mail til Reiff, for å høre om de har en distributør i Norge, evt. noen som kan sende den.
![]() |
#16 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Ullfleecejakke til større barn?Tyske ebay har denne i str 130-140 i flere farger (sender egentlig bare innen EU, men det ordner seg for det meste om man spør pent). Og her har de i mange farger og riktig str (sender også egentlig bare til EU).
![]() |
#18 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ullfleecejakke til større barn?Krinkelull fra Janus da? Ikke ren ull men veldig god. "Krinklingen" gir jo litt samme effekt som fleece. Årets farge i sjøgrønn/turkis/something er veldig fin.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ullfleecejakke til større barn?Polarn og Pyret? Det står "woll terry" da, hva nå enn det betyr. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|