|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor kjøpe eller hvilket merke, god vinterbukse til gutt 146-152?i har før bare hatt vinterbukse som reserve(fra cubus og hm for eks og de vi har hatt synnes jeg ikke har vært noe spes gode. men greie som reserve,hjemme) da han har likt hel dress best,men siden jeg ikke finner noen i større en 140 så må vi jo over i bukser og jakke.
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Hvor kjøpe eller hvilket merke , på en god vinterbukse til gutt 146-152?Ticket, skogstad og HM har greie bukser som matcher beskrivelsen din. Ticket er best, men jeg vet ikke om jeg synes de er 4 ganger bedre enn HM. (Som er prisdifferansen).
![]() |
#3 |
Type R ;)
![]() Sv: Hvor kjøpe eller hvilket merke , på en god vinterbukse til gutt 146-152?
Skogstad ja, de skal jeg dra å se på om noen har inne den størrelsen. vet G-sport nesten bare har hatt til 128 i skogstad til barn:/ men har nå 2-3 til butikker jeg må saumfarte og spørre
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: Hvor kjøpe eller hvilket merke , på en god vinterbukse til gutt 146-152?Men da bestiller du ticket.
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Hvor kjøpe eller hvilket merke , på en god vinterbukse til gutt 146-152?
![]() |
#6 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøpe eller hvilket merke, god vinterbukse til gutt 146-152?Stormberg er ganske bra. www.stormberg.no (ser ikke ut som de har fått inn vinterbukser ennå ??) Sist redigert av Liljekonvall : 25-09-11 kl 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvor kjøpe eller hvilket merke, god vinterbukse til gutt 146-152?Kaks fra Kappahl har også vært god-
![]() |
#8 |
Type R ;)
![]() Sv: Hvor kjøpe eller hvilket merke, god vinterbukse til gutt 146-152?Åj mange svar
Den kjøpte vi i fjor men den var alt for stiv så bytt den faktisk inn før han fikk bruk den ute.
![]() |
#9 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hvor kjøpe eller hvilket merke, god vinterbukse til gutt 146-152?Vil han helst hatt hel dress? HH har dress opp til str. 152 så jeg på Obs og Univern har hele dresser opp til 14 eller 16 år. Univern får du steder som selger arbeidsklær. Veldig gode dresser som du får i rødt/svart eller blått/svart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor kjøpe eller hvilket merke, god vinterbukse til gutt 146-152?
Hva koster en univern dress? Er de foret? Vanntett?
![]() |
#11 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøpe eller hvilket merke, god vinterbukse til gutt 146-152?Veldig godt fornøyd med hh buksene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvor kjøpe eller hvilket merke, god vinterbukse til gutt 146-152?Vi hadde Ticketbukse i fjor, og jeg var veldig misfornøyd. Den holdt ut sesongen med et nødskrik. Sømmene var frynsete etter 2 dagers bruk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hvor kjøpe eller hvilket merke, god vinterbukse til gutt 146-152?HH og Didriksson er vi veldig fornøyde med ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøpe eller hvilket merke, god vinterbukse til gutt 146-152?Skogstad og Stormberg her. I tillegg har hun skallbukse fra Bergans til mildere dager.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor kjøpe eller hvilket merke, god vinterbukse til gutt 146-152?www.jobbogfritid.no selger i alle fall Skogstad bukser, men vet ikke hvilke str de har inne.
![]() |
#16 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvor kjøpe eller hvilket merke, god vinterbukse til gutt 146-152?Jeg har forsøkt meg på Reima Tec til vinteren for minsten min. (2-delt)
![]() |
#18 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvor kjøpe eller hvilket merke, god vinterbukse til gutt 146-152?Har veldig god erfaring med Aretti vinterbukse. Vi har en i str 10 år som er brukt i to år. Ingen slitasje og fullstendig vanntett. I tillegg en hyggelig pris (499 på Intersport). |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Type R ;)
Vet ikke om han helst vil ha dress i år, men her på OBS har de ikke HH dresser. bare sånne lilla og blå med stjerner på og de går bare til 128
Vi har ikke intersport
![]() |
#20 |
Står på egne ben
Jeg betalt kr 800,- for den jeg kjøpte til største tulla på slutten av forrige vinter. Den er foret som en vinterdress med ganske glatt for sånn at den er lett å ta av og på. Den har også belte i livet, noe tulla mi likte veldig godt, men det trenger en jo ikke å ha på om en ikke vil. Hun badet i snøslaps uten å bli våt i alle fall men vet ikke vannsøylen på den. Jeg ser på den som vanntett i vår bruk i alle fall. Og når du ligger på isen på skøyter og i snøen i slalombakken så ville jeg tro at vi har testet den skikkelig. Mulig Felleskjøpet også har Univern dresser, det er jeg litt usikker på. Vi måtte ha en som var slitesterk, for største tulla mi sliter ut Reimatec og liknende på et blunk på knærne. Det gjør hun ikke med denne. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|