|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Høstens best i test vinterdress og støvler!Ja, folkens - testresultatene til Foreldre & Barn er på vei ut i hyllene. Abonnerer og fikk det i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Høstens best i test vinterdress og støvler!Ja, har også fått bladet, ikke akkurat noen bombe de testene (tar de med en klype salt).
![]() |
#3 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Høstens best i test vinterdress og støvler!Jeg forstår meg ikke på resultatet og stoler heller på egne erfaringer, dvs holder meg til Ticket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Høstens best i test vinterdress og støvler!Hm, hvorfor taper Ticket, hva er det som gjør at de ikke når opp? Bra for Reima da, fikk ikke de veldig dårlig score i fjor, tro? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Høstens best i test vinterdress og støvler!Hm. Her er det også Ticket og Reima i år, og Ticket er min favoritt, iallfall.
![]() |
#6 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Høstens best i test vinterdress og støvler!Jeg likte Ticket godt, veldig ledig og god passform, men jeg har best erfaring med Reima. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Høstens best i test vinterdress og støvler!Tester er det veldig ofte noe rart med. Noen tar med prisen, sånn at hvis dressen er perfekt vanntett og slitesterk og lett og fin, men dyr, så får den minuspoeng for prisen og ender opp med dårligere resultat. Sier ikke at det gjelder denne testen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Høstens best i test vinterdress og støvler!Bra poeng, Filifjonka. Ligger mye i det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
maler
|
![]() Sv: Høstens best i test vinterdress og støvler!Jeg har inntrykk av at det må være litt tilfeldigheter som styrer de testene også, at det er stor kreativitet fra år til år i forhold til hvordan testene utformes. I år var det jo faktisk ikke et billigalternativ som vant, andre år har det nærmest virket som om det har vært et mål i seg selv.
![]() |
#10 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Høstens best i test vinterdress og støvler!I fjor scoret vel Reima dårlig på vanntetthet, men bra på slitestyrke? Noe som gjerne er motsatt av erfaringene man har med Reima.
![]() |
![]() |
#11 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Høstens best i test vinterdress og støvler!Jeg reagerte på testen da jeg leste den i går, men jeg stoler mer på egen erfaring enn testene til F&B. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Høstens best i test vinterdress og støvler!
Mener å ha lest at det i fjor skjedde en misforståelse, så Reima sendte en testdress som ikke hadde fått vanntett membran til de som utførte testen, og derfor kom de dårlig ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Høstens best i test vinterdress og støvler!Hvorfor vant ecco?
![]() |
#15 |
Personlig pessimist
|
![]() |
![]() |
#16 |
Type R ;)
Hvor: Nord
Snoopy har smale føtter og ecco skoene var egentlig for breie til henne det året vi hadde de, men eneste som passet nogen lunde. Hadde de da hun var 2 år.
jeg har brede føtter,spes over rista og ecco passer perfekt til meg,eneste jeg må er opp en størrelse av og til for de blir for korte
![]() |
#17 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Høstens best i test vinterdress og støvler!Jeg synes ikke Ecco til voksne er så smale. Det er mye Eccosko som blir alt for brede til meg, og særlig sandalene.
![]() |
![]() |
#19 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Høstens best i test vinterdress og støvler!De måler varme i støvlene også. Og antall skritt før de lekker, bl.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Høstens best i test vinterdress og støvler!:-) takk for at du delte resultatet.
![]() |
|
|