|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() |
Hvordan bli festfin?Har tenkt til å ha denne kjolen i et 35 årslag. Sist redigert av Nelly : 21-09-11 kl 18:20. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hvordan bli festfin?Hmm, bluse inni vil lett få den til å se litt sånn uniformsaktig ut (ser for meg servitør eller flyvert eller noe sånt).
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Hvordan bli festfin?
Er litt redd for den uniformstilen ja. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan bli festfin?Litt knæsj strømpebukse tror jeg kunne blitt kult, lilla kanskje? Og ta igjen litt av lillafargen i smykker kanskje? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Ja dette høres bra ut, ikke for "gøy på håret" med lilla strømpebukse? Jeg tenkte opprinnelig på det men var så usikker. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan bli festfin?Rødt bånd/belte i livet og røde sko!
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hvordan bli festfin?Jeg elsker lilla, så for meg kan det ikke bli for mye. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan bli festfin?Spenstige sko og gjerne et iøynefallende smykke. Definitivt ikke hvit bluse og perlekjede! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvordan bli festfin?Det kommer jo helt an på hva slags stil du har og ønsker å ha på festen. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan bli festfin?Trenger ikke kjede. Hadde heller kjørt på med litt store kule øredobber. Nøytral sort strømpebukse og knallrøde eller grønne høyhælte sko. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Hvordan bli festfin?Hadde vært kult med fargede sko, men det har jeg ikke. Og med mine pailabber på str 42 er det ikke lett å få tak i på kort tid. Festen er allerede til helgen. Sist redigert av Nelly : 21-09-11 kl 19:51. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hvordan bli festfin?Du kan jo også ha et belte til kjolen for å gjøre den litt anderledes. F.eks kan du velge et litt rocka belte med nagler, følge opp med blondestrømper, ørepynt som passer og store, kule armbånd og ringer. Eller du kan velge gull- eller sølvfarget belte og så følge opp med smykker i samme stil. Perlekjede blir lett litt "satt", men hvis du velger flere kjeder og tar stilen på alvor med oppsatt hår, sort eyeliner og en liten og lekker veske kan det bli veldig rent og klassisk. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hvordan bli festfin?Nydelig kjole!
Januar2007 Whereever you go, there you are Sist redigert av maggypop : 21-09-11 kl 19:54. Årsak: youtube-url som link går visst ikke. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Kult, men jeg er alt for krøllete til å få til håret, men mitt mørke hår hadde passet bra... |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() |
Sv: Hvordan bli festfin?Kombiner med bare en farge på sko, ørepynt og veske |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Hvordan bli festfin?Kjenner jeg bare blir mer og mer glad i denne kjolen ettersom flere tips kommer. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda