Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

3/4 lange armer. Frustrasjon!!!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-11, 11:15   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

3/4 lange armer. Frustrasjon!!!

Jeg synes at 3/4-lange armer på kjoler og skjorter er djevelens verk i klesveien. Jeg synes det er stygt og lite flatterende. Det er hverken eller liksom, og jeg synes de aller færreste kler det, og dessuten "klumper" de seg og sklir opp dersom man skal ha en cardigan eller jeansjakke e.l. over. Allikevel synes motebransjen og produsenter å elske det. Why?? Jeg forsøker å finne meg en skikkelig fin hverdags-kjole type sensommer/høst men ALT synes å ha denne håpløse erme-lengden Så om noen vet om en eneste langermet kjole i prisklassen 500-1500 så please gi meg et hint Den skal være ensfarget i sort, grå, marine, naturhvit, beige eller jeansfarget.

Gir snart opp å finne en fin kjole med lange ermer.

Gammel 21-08-11, 11:23   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3/4 lange armer. Frustrasjon!!!

Esprit fra Ellos:

Ellers tror jeg ikke at høst- og vintervarene er helt på plass alle steder ennå, så det blir sikkert flere muligheter etter hvert.

Gammel 21-08-11, 12:08   #3
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker det. Blir for kaldt med helt korte og får innestengt følelse om de gÅr ned til håndleddet. Drar alltid opp ermet. Fint er det også.

Beklager, ingen hjelp herfra.

Gammel 21-08-11, 16:40   #4
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg elsker det. Blir for kaldt med helt korte og får innestengt følelse om de gÅr ned til håndleddet. Drar alltid opp ermet. Fint er det også.

Samme her.

Gammel 21-08-11, 20:16   #5
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt enig! Beste som er!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 12:11   #6
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med du. Foretrekker lange eller korte (eller ingen) ermer.

Gammel 21-08-11, 12:30   #7
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker 3/4 arm, og drar alltid opp hellange ermer. Og det er jo riktig fint!

Gammel 21-08-11, 20:25   #8
Blåklokke
Leser FP

Blåklokke sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg elsker 3/4 arm, og drar alltid opp hellange ermer. Og det er jo riktig fint!

Enig

Gammel 21-08-11, 12:31   #9
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker 3/4 lange ermer, men synes jeg finner lite av det

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 13:36   #10
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker også 3/4-lange ermer, men skal holde utkikk om jeg finner noen med lange. Har på meg en kjole nå med lange ermer, og de er bittelitt for lange, og det er irriterende det..

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 13:53   #11
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine armer er jo bare 3/4 lange, så det er greit for meg når det finnes noe jeg ikke trenger å brette opp...

Gammel 21-08-11, 16:42   #12
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Mine armer er jo bare 3/4 lange, så det er greit for meg når det finnes noe jeg ikke trenger å brette opp...

Jeg har 5/4 lange armer, så det er bedre med ermer som slutter litt nedenfor albuen enn dem som ligger 3-4 cm ovenfor håndleddet.

Gammel 23-08-11, 00:00   #13
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Samme her!

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 17:32   #14
kharadra
Aktiv

Medlem siden: Oct 2007
kharadra er litt kul
Standard

.....

Sist redigert av kharadra : 18-03-12 kl 22:09.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 13:57   #15
Anuk

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å jeg er så enig! Jeg virkelig HATER 3/4 lange ermer!

Og for den som er henvist til stor-størrelse-avdelingen, er det et mareritt og finne noe annet. Det må være noe med at alt stoffet er brukt opp rundt magen, så det er ikke noe igjen til ermene. For fint er det ikke... (og kaldt om vinteren)

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 13:58   #16
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Som sagt, veldig mye 3/4 arm så det er tydelig at mange liker det. Jeg skal også tillegge at jeg synes 3/4 til albuen festet i sånn hempe-system er helt ok, jeg tenker mer på armer som dekker albuen men som slutter midt i mellom albuen og håndleddet...

Gammel 21-08-11, 14:28   #17
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ingen hjelp herfra heller. Jeg har feil termostat innvendig, og går helst i 3/4-erm hele vinteren...

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 16:37   #18
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har mye av det fordi det selges mye av det og jeg liker det sånn passe. Helt greit. Mye mer behagelig enn lange ermer. Dessverre misliker jeg å ha noe over albuen, så jeg drar opp trekvarte ermer også. Det er ikke så fint, men jeg greier ikke la være.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 20:20   #19
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Enig med HI. Jeg synes det er for kaldt med 3/4 ermer på vinteren.

Gammel 21-08-11, 16:46   #20
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne fra Mette Møller er jo kjempefin - men den er ull da...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:50.