|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvem var du på videregående?Man ser gjerne typiske klisjepersoner i amerikanskje high school filmer, men gjerne så har jo skoler grupperinger som bare er sånn, og der alle finner sin plass. Så hvem var du på videregående? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hvem var du på videregående?
Bytt ut matte med språk, så har du meg.
![]() |
#4 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var den høylydte på første rad. Hun som alltid hadde gjort leksene og satt og hoppet på stolen med armen nesten ute av ledd for å få svare. Russefeiringen ble begrenset til 16.mai for å ikke tullet til karakterer. Hadde tre fine år, men savnet min kjære veldig da han var i militæret da jeg gikk i 2.gym og jobbet ekstra hardt med skolen det året.
En, to, tre, fire What you give is what you get in return. Sist redigert av Susse : 17-07-11 kl 08:18. Årsak: Skriveleif |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var med i "den populære" gjengen. Jeg var visepresident (russ), og en alle visste av. Jeg var en organisator og partyjente, som skapte liv og røre. Jeg var ikke poppis blant gutta som kjæreste, men hadde mange venner.
![]() |
#7 |
intro
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var til dels uspiselig - veldig forelska, veldig klinete og veldig skoleflink.
Sist redigert av Bluen : 16-07-11 kl 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Håhå - hun svartkledde, dritkjipe, ultraradikale på bakerste benk med walkman i øra og en eller annen bok gjemt inni fagboka, med palestinaskjerf, skinnjakke og armyboots og Leve Blitz sydd på ermet på jakka - som ingen hadde forventninger til, men som slo til med toppkarakterer likevel. Eneste dame som regel også. De husker nok meg, tenker jeg vi kan si. |
![]() |
![]() |
#9 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hvem var du på videregående?poff Sist redigert av Dronningen : 25-10-12 kl 12:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Svartkledd, palestinakledd raddisdame som var med i elevrådet og OD og avis og hvahardu, og var masse borte fra skolen pga politisk fravær men klarte seg kvalmende godt på skolen likevel. Diskuterte villig vekk, men var også venner med de ikkesåpolitiske. Dårlig i realfag, flink i språk og samfunnsfag. Røykte på hjørnet. Og spilte piano. En slags blanding av prektig og ikke-så-prektig.
![]() |
#11 |
Peppy!
|
Ja, sånn ca der var jeg også. Ikke palestinakledd, men veldig svartkledd og medlem av alt mulig rart, leder for OD og med i russeavisen (som var serriøst der jeg kom fra), alt i salig blanding. Og en real gladlaks, som var flink på skolen. Og hadde eldre kjæreste, med langt hår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Når jeg tenker meg om var det kanskje ikke så mye palestinasjal da, det var mer fra sjette til niende klasse.
![]() |
#13 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() |
#14 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Tja. Ungdomstiden startet som svartkledd, hang med de som spilte i band, jammet, røyket (men ikke slik at jeg ble høyere enn min moral), drakk, hadde sterke meninger og uttrykte de, var ganske flink på skolen. Slutten av ungdomstiden var jeg i "den populære gjengen", litt mindre svartkledd, litt mer moderat, fortsatt med sterke meninger.
![]() |
#15 |
i tåkeheimen
|
Bytt ut piano med kor og teater, og sleng på Natur og ungdom inni der, så har du meg.
![]() |
#16 |
|
![]() |
#18 |
både her og der
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var stille og ganske usynlig. Hadde noen få venninner som jeg hang med, ellers var jeg tilbaketrukket og var definitivt blant de ukule. Det hjalp ikke nevneverdig at jeg moren min jobbet som lærer på samme skole.
![]() |
#20 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Vel, jeg kan med en gang si jeg var en helt annen enn jeg er i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|